AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #1 Skrevet 10. januar 2014 Føler meg plaget... føler dere dere plaget noen ganger? Anonymous poster hash: a5be1...6e8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 er ikke det ganske normalt å føle seg litt plaget noen gang? Anonymous poster hash: 918a4...a36
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Unntaksvis normalt, ja. Men var ikke det jeg spurte om. Anonymous poster hash: a5be1...6e8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Hva mener du med plaget, ts? Plaget av andre, eller en følelse som kommer fra deg selv? Anonymous poster hash: 79ddf...c31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå