AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Hei:) er en 21 år gammel jente som går på microgynon p piller. Vært veldig fornøyd med disse, men den siste måneden har jeg opplevd at det har komt biiiittelitt brunost utflod. Dette skjedde første gangen rett etter starten på brettet, litt uti uke 2 tror jeg. Det er ikke mye og stort sett på morgenen og det kommer ikke mer utover dagen. Dette skjedde igjen nå, litt brunlig utflod og jeg har fremdeles 1 pille igjen på brettet som jeg skal ta i morgen tidlig. Har testa meg for både graviditet nettopp og kjønnssykdommer for litt siden (har fast partner og sjekka meg rett etter vi ble sammen). Er dette noe som skjer inni blant? Har opplevd det før, men da som oftest i sammenheng med stor tidsforskjell på når pillen ble tatt. Kan det være det som har skjedd nå også, at jeg har begynt å ta pillen kl halv sju om morgenen igjen i stedet for 11-12 på morgenen? Anonymous poster hash: 2aa3c...038
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Det er noe som kan skje alle, det er nok bare litt blodrester. Anonymous poster hash: b6968...a76
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Det begynte sånn hos meg når jeg gikk på mercilon, så gikk det over til mer blod enn brunt utflod og jeg hadde mellomblødninger hele tiden. Hadde sjekket meg hos gynekolog og ingenting var galt, til slutt fant legene ut at jeg hadde gått på samme p-piller for lenge og jeg byttet til et nytt merke, microgynon faktisk, og da stoppet det opp ved første pille. De sa noe om at kroppen vender seg til pillene og så blir det krøll.. Kan jo være samme problemet hos deg, men jeg ville sjekket meg hos gynekolog først for sikkerhetsskyld! Anonymous poster hash: 88839...74b
Momaroria Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 (endret) . Endret 9. januar 2014 av Momaroria
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Ts her:) jeg har gått på pillene i ca 2 år, det er vel ikke for lenge det? og var på gynekologisk undersøkelse våren 2013, da var alt som det skulle iallefall Anonymous poster hash: 2aa3c...038
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå