AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Sikkert et fryktelig dumt spørsmål. Men jeg har skikkelig forstoppelse, og har derfor tatt avføringstabletter i ettermiddag for å bli kvitt det. Men så kom jeg til å tenke på at diaré/magevirus kan gjøre at p-pillen ikke virker som den skal, og lurer på om dette vil ha noe å si? Blir jo noe av det samme vil jeg tro... Jeg tar pillen rundt 7 om morgenen, så den jeg tok i dag bør jo ha fått god tid til å virke. Og jeg er forhåpentligvis ferdig før jeg skal ta neste i morgen. Eller vil man ha magetrøbbel lenge etter å ha tatt avføringstabletter? Noen som vet? Anonymous poster hash: bd054...d9e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Det skal svært kraftig diaré til for at p pillen ikke skal tas opp i systemet Anonymous poster hash: be960...935
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 tror du skal ha "vanndiare" for at den ikke skal funke. har aldri skjedd at jeg har blitt gravid enda så mye diare jeg har hatt (før jeg fikk påvist matintolleranse) Anonymous poster hash: 61aa9...8ea
skruf Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Skal ikke så mye diare før p-pillene ikke taes opp i kroppen… Jeg fikk diare pga antibiotika, og var så dum at jeg ikke tenkte over det med p-piller… 8 uker etter oppdaget jeg at jeg var gravid, og jeg er nå mamma til ei tenåringsjente:)
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Hva står det i pakningsvedlegget til p-pillene dine? Der burde det være en indikasjon på hva du skal gjøre. Anonymous poster hash: 568e9...484
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Det står om diare, men da ved sykdom som omgangssyke osv. Og jeg har vært forsiktig når jeg har hatt spysjuka og slikt før. Men dette er jo ikke sykdom, og forhåpentligvis (?) er det ikke noe som varer så lenge. Anonymous poster hash: bd054...d9e
skruf Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Diare er diare…..da går ting igjennom systemet raskere enn til vanlig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå