Gjest Nikee Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 (endret) . Endret 9. april 2014 av Nikee
pinar Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Kom akkurar hjem fra Guatemala og syns det var fantastisk så anbefaler absolutt det! Brasil er og et must. Colombia er på listen over kommende land jeg ønsker å se. Når jeg reiste møtte jeg mange folk som hadde reist rundt og peru blant annet er en gjenganger som mange likte. Jeg tror det kan være lurt å ikke nødvendigvis detalj planlegge for mye fordi planer og lyst gjerne endrer seg underveis på reisen. Ofte er det og slik at man finner ut av steder som er verdt å besøke imens man er der.
stine43 Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Foz do Iguaçu synes jeg var helt utrolig. Ellers så bør dere vel prøve å se noe annet enn bare natur og ruiner, det er mange fantastiske byer å besøke i Sør-Amerika også. Rio, Buenos Aires og La Paz er tre veldig forskjellige men veldig fine byer. Amazonas er høyt på lista mi over steder jeg vil reise. S
Gjest Nikee Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 (endret) . Endret 9. april 2014 av Nikee
pinar Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 De fleste sånne aktiviteter er ikke noe problem og ordne når dere er der, de fleste hoteller og hosteller arrangerer sånne turer, samt at det er massevis av ulike byråer rundt om. Men kilroy kan så klart tipse dere om mange ting I Guatemala var jeg i Flores, Rio Dulce, Panajachel og Antigua. I panajachel kan dere ta båt rundt til flere små steder. Utrolig flott! Solnedgang på havna med vulkanutsikt i bakgrunnen er vel obligatorisk å se. Her kan dere dra til f.eks San Pedro og. Herlig! Flores er og en koslig liten by med fargerike hus. Hvis dere drar å ser ruinene i Tikal er det vanlig å sove i Flores etterpå. Jeg følte meg veldig hjemme i Antigua. Savner det allerede! Hele Guatemala har fantatsisk natur, med både det grønne og frodige, men også mye fjell, vulkaner og elver. Syns forresten Santiago i Chile er en koslig storby, hvertfall det området jeg var i. Rio de janeiro er vel min favoritt by nr 1… av alle setder jeg har vært i. Savn!
Gjest Nikee Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 (endret) . Endret 9. april 2014 av Nikee
Gjest Nikee Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 (endret) . Endret 9. april 2014 av Nikee
pinar Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Jeg var i Guatemala i ca 2 uker bare, men kunne vært myye lenger. Hel eferien nå var på i underkant av 2 4 uker. Fordi jeg går på skole så var dette kun juleferien min, men om jeg ikke hade skole til å begrense meg hadde jeg resit mye lenger ja. Det er veldig godt å ikke føle at man må stresse rundt, men at man har slumre tid Jeg personlig liker å heller ta fo rmeg mye i ett land fremfor å rushe gjennom mange land og se få steder. Reis med sekk ja, mye mer praktisk. Er usikker på str men den er fra bergans og beregnet på den type turer. Husk å pakk lett, som regel trenger man halvparten av det man ønsker og det er fryktelig kjedelig å bære rundt på for mye.
Gjest Nikee Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 (endret) . Endret 9. april 2014 av Nikee
pinar Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Haha ja jeg er veldig lav så følte sekken var like stor som meg
Gjest Nikee Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 (endret) . Endret 9. april 2014 av Nikee
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #12 Skrevet 12. januar 2014 Jeg er liten (157 cm) og den beste sekken for meg er Lowe Alpine.. Den kan stilles inn i ryggen sånn at den passer perfekt.. Jeg og min 70 liters sekk hadde backpacker tur i Sør amerika i hin hårde dager (15 år siden nå... Sukk.. Tiden flyr) og besøkte da Paragua (med svipptur inn i Brasil for å se Foz do Iguacu og Itaipu deminingen) Nordlige Argentina, Bolivia, Peru, Ecuador og Venezuela før jeg endte opp i Karibien.. Fantastisk tur - reiste alene og hadde mange flotte opplevelser... Anonymous poster hash: aa3a0...a8d
Gjest Nikee Skrevet 12. januar 2014 #13 Skrevet 12. januar 2014 (endret) . Endret 9. april 2014 av Nikee
pinar Skrevet 12. januar 2014 #14 Skrevet 12. januar 2014 Det er overaskende greit å reise alene, jeg for min del følte meg aldri alene. Møtte så mange folk hele tiden. Jeg har prøvd å reise på sånn gruppetur og, men det var ikke noe for meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå