Gå til innhold

Eksen sender pikkbilder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en gutt som er 4 år eldre enn meg, vi bodde kanskje 50 mil unna hverandre og gjorde det slutt for ca. 3 måneder siden.

Etter vi slo opp prata vi litt en ukes tid og han begynte plutselig å si at han hadde gjort en feil med oss. Han sa han savnet meg, hvordan jeg lo og hvordan jeg smilte. Han sa at hvis han så meg igjen så falt han for meg igjen og igjen - men han skjønte ikke om dette var ekte følelser eller ei. Dette ble veldig vanskelig for meg som var den som gikk ut av bruddet med et knust hjerte etter at han innrømmet å ha ljugd til meg om at han elsket meg osv. Det var veldig vondt, og jeg følte bare han tullet med følelsene mine. Etter dette sluttet vi å prate og sletta hverandre fra alle mulige sosiale medier.

Nå, for under 2 uker siden begynte vi å prate så smått igjen. Han ber hele tiden om lettkledd bilder på snapchat og sender gledelig bilder tilbake. Han sier igjen at han savner meg og at det var avstanden som ødela. Han nevner også gjentatte ganger forholdet vi hadde i senga, og at det var veldig bra. Jeg lurer på om det er først og fremst dette han savner.

Kort sagt så vil jeg vel fremdeles ha han. Ikke skjønner jeg hvorfor, når han gikk fra å være verdens beste gutt til en løgnhals av en drittsekk. Tror jeg savner han mest seksuelt siden dette klaffet veldig bra, og vi har snakka og snappa dirty med hverandre. Han nevner og at hvis jeg flytter dit han bor, vil han kjapt komme på døra for å få meg tilbake. Men jeg kan jo ikke tro på noe av det han sier. Og egentlig skjønner jeg ikke helt hva han fisker etter, for noe av det han sier minner veldig om hvordan har brukte å si ting når vi var sammen.

Anonymous poster hash: 318f9...340
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

få deg litt selvrespekt

Anonymous poster hash: d1d70...f01
  • Liker 3
Skrevet

Noen ganger så angrer faktisk vi gutter, men i det du skriver så høres det ut som eksen din er kunn ute etter å ha en sex partner.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde angret og faktisk elsket noen, så hadde jeg overhode aldri bedt om lettkledde bilder. Ville heller ha prøvd å møtes over en kaffe eller noe, for å ta det derifra. Han er åpenbart kun ute etter sex...

Anonymous poster hash: 5d71b...2d0

• Liker 3
Skrevet

Hvis jeg hadde angret og faktisk elsket noen, så hadde jeg overhode aldri bedt om lettkledde bilder. Ville heller ha prøvd å møtes over en kaffe eller noe, for å ta det derifra. Han er åpenbart kun ute etter sex...

Anonymous poster hash: 5d71b...2d0

Dette

AnonymBruker
Skrevet

eksen min er sånn, greit han ber ikke om bilder å har aldri gjort det, men han er kjempeåpen om at han gjerne vil ha meg i senga igjen. men nå er han ganske presis på at det ikke blir mer da. så han kan gå å gjøre det med seg sjøl :P

Anonymous poster hash: a84d4...19a
AnonymBruker
Skrevet

eksen min er sånn, greit han ber ikke om bilder å har aldri gjort det, men han er kjempeåpen om at han gjerne vil ha meg i senga igjen. men nå er han ganske presis på at det ikke blir mer da. så han kan gå å gjøre det med seg sjøl :P

Anonymous poster hash: a84d4...19a

Han vil ha deg i senga igjen, men han vil ikke ha noe forhold. Har jeg forstått deg korrekt? Høres nesten ut som TS sin eks, bare litt mer indirekte versjon

Anonymous poster hash: caebc...0ac

Skrevet

Regner med at det er det han vil ja. Ikke så enkelt å møtes over en kaffe når man bor så langt unna hverandre, men hadde han virkelig ønsket å fått meg tilbake hadde jo han kjørt til meg sånn som han brukte før.

Når han har følelser så er han verdens beste, men nå tukler han vel og prøver å være prince charming for å få meg tilbake - kun til sengs vel og merke. Muligens eneste stedet han duger óg...

TS

Anonymous poster hash: 318f9...340
Skrevet

Beklager, men jeg har vært sånn selv tidligere, og jeg kan medele her og nå at han kun er ute etter å få deg tilbake...seksuelt. Ikke noe mer. Hadde han virkelig savnet deg, så hadde han vært åpen for å kunne flytte der du bor og. Og siden han mest av alt snakker om sex, så er det kun fordi han har deg og mulig en til i ermet.

Beklager for direktheten min, men bedre at jeg er helt ærlig mot deg, enn at du skal tro han har gode hensikter. Finn en bedre gutt, litt nærmere deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...