liliana_sun Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Skal til Paris og lurer på om opplevelsen er verdt pengene? Koster nesten tusenlappen per pers for de billigste billettene....
ekkoet Skrevet 10. januar 2014 #2 Skrevet 10. januar 2014 Var der for 5-6 år siden. Tror vi kjøpte det billigste vi og, inkl middag. Såvidt jeg husker var maten og drikken god. Shower var underholdende. Det som dog ødela hele kvelden for meg var en fotografdame som gikk rundt og tok bilder av alle bordene. Vi visste ikke bedre, så vi rettet oss opp og og smilte. Da hun etterpå kom med nøkkelringer og fyrstikkesker med vårt bilde på til 100kr/stk og krevde at vi skulle kjøpe var vi på ingen måte interessert, vi hadde ingen anelse om at det var slik bildene skulle brukes. Jeg endte ihvertfall opp i krangel med denne damen, noe som ødela kvelden litt for min del. Uansett så husker jeg ikke at jeg satt igjen med følelsen av at kvelden ikke var verdt pengene når man tenker på showet og middagen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #3 Skrevet 10. januar 2014 Jeg var der med jobb for noen år siden. Var en fin opplevelse, så absolutt. Så bare for å ha gjort det, tror jeg at jeg ville brukt pengene på det. Det er jo litt spesielt. Anonymous poster hash: 220fe...21c 1
Gjest SweetSunshine Skrevet 10. januar 2014 #4 Skrevet 10. januar 2014 Jeg synes showet var imponerende. Dansinga var OK, men resten var så artig at jeg hadde uten tvil gjort det igjen.
Miss Lucky Skrevet 10. januar 2014 #5 Skrevet 10. januar 2014 Ikke Moulin Rouge, men et annet show som het Lido. Litt samme erfaring som de over - imponerende show, kostymer, og lokale. Dansingen var ok, ikke 100% koordinert så har sett bedre. Og fotodamen var litt pågående ja. Men alt i alt en opplevelse jeg ikke ville vært foruten, så synst det var verdt prisen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå