Gå til innhold

seksuell fantasi til bry

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp :3 Frustrert gutt her! Jeg har en flau seksuell fantasi som jeg skammer meg mye over. Har hatt den i over 10 år og jeg blir ikke kvitt den med det første og det plager meg.

Hvertfall.. Den fantasien jeg virkelig kicker på er å bli knulla som ei jente av en mann mens jeg står på alle fire med rompa i været eller ligger på rygg å spriker :trist:

Føler det er skikkelig syk og ekkel fantasi :/ er egentlig ingen andre seksuelle fantasier jeg har som jeg tenner noe spesielt på. Men jeg er jo ikke homo så jeg skjønner ingenting.

Kunne aldri i verden tenkt meg å hatt en guttekjæreste og jeg syntes ikke gutter er så flotte å se på. Har ikke noe imot homofile heller men jeg merker magen min vrir seg litt når jeg ser gutter som kliner eller leier hverandre.

Har også alltid bare hatt damer så det kræsjer litt her ! Kommer heller aldri til å leve ut fantasien min og det gjør meg ekstra frustrert

Anonymous poster hash: 621b5...704
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du er ikke homofil eller bifil, du er Bisexuell :) å det er mer normalt enn du skulle tro :P

hvorfor kommer du aldri til å få leve ut fantasien din? er du i et forhold?

Anonymous poster hash: 2e8a2...b11
AnonymBruker
Skrevet

En fantasi er nettopp det; en fantasi. Det finnes folk som tenner på å fantasere om voldtekt, hos begge kjønn, men som aldri i livet ville gjordt det på ordentlig. Så kos deg med fantasiene dine du, de er bare dine og alldeles ikke noe galt med:) Ikke gjør de deg automatisk homofil eller noe heller!

Anonymous poster hash: 67f9e...545
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt å ha de villeste sex-fantasier. Hvis du kunne ha tittet oppe i et hvilket som helst annet hode, ville du bli veldig overasket...

Slapp helt av og aksepter fantasien, det er slettes ikke sikkert du er bifil. Fantasier utvikler og fornyer seg stadig, kanskje vil den bli byttet ut med en annen (kanskje enda villere) fantasi etter en tid.

Anonymous poster hash: cb802...fd0
AnonymBruker
Skrevet

du er ikke homofil eller bifil, du er Bisexuell :) å det er mer normalt enn du skulle tro :P

hvorfor kommer du aldri til å få leve ut fantasien din? er du i et forhold?

Anonymous poster hash: 2e8a2...b11

ah bisexuell høres fornuftig ut , det hadde jeg ikke tenkt på. kunne aldri tenkt meg noe romantisk forhold med en gutt, men jeg hadde ikke hatt noe imot å sugd en eller bli pult om jeg hadde turt hoppe i det :3 men alltid skamma meg for mye over den fantasien til å gjøre noe med det.

jenter derimot syntes jeg er nydlige og se på og er ofte jeg har romantiske følelser for jenter

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt å ha de villeste sex-fantasier. Hvis du kunne ha tittet oppe i et hvilket som helst annet hode, ville du bli veldig overasket...

Slapp helt av og aksepter fantasien, det er slettes ikke sikkert du er bifil. Fantasier utvikler og fornyer seg stadig, kanskje vil den bli byttet ut med en annen (kanskje enda villere) fantasi etter en tid.

Trådstarter her : Ja du har nok helt rett i det. Har lest om folk som har ganske ville sex fantasier og blir ofte sjokkert hehe.

Men denne sex fantasien min har jeg hatt i 10 år, den har aldri forandret seg og jeg har aldri fått noen nye så må vel bare slå meg til ro med at jeg ikke blir kvitt den med det første

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her : Ja du har nok helt rett i det. Har lest om folk som har ganske ville sex fantasier og blir ofte sjokkert hehe.

Men denne sex fantasien min har jeg hatt i 10 år, den har aldri forandret seg og jeg har aldri fått noen nye så må vel bare slå meg til ro med at jeg ikke blir kvitt den med det første

Når du har hatt denne sex fantasien så lenge, har jeg en bitteliten følelse av at du kan komme til å "prøve ut" fantasien din en eller annen gang. Da vil du jo også finne ut om dette ble helt feil i virkeligheten eller ikke. Du må i tilfelle kunne føle deg helt trygg på denne andre personen.

Det skal sies at jeg også har hatt samme sex fantasier i over 10 år, og aldri prøvd de ut da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...