Gå til innhold

Skal du legge ut bilde etter vielsen?

Skal du legge ut brudebilde på KG etter vielsen?  

1. 1. Skal du legge ut brudebilde på KG etter vielsen?

• Ja
      20
    • Nei
      11

Anbefalte innlegg

Gjest Xavia
Skrevet

Har fulgt med på dere gifteklare en stund nå. Og lurer jo fælt på om det kommer noen bilder av dere her etterhvert. Hadde vært veldig moro å få sett dere i utstyret (hår, tiara, slør, kjole,sko) det har vært snakket så mye om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg skal legge ut bilder av oss...om jeg har funnet ut hvordan til da så :klø: :sjenert:

Skrevet

Ja, kanskje...

Vi får se om jeg finner et litt mer anonymt bilde av oss :o

Skrevet

Ja, og jeg gleder meg til aa se bilder av alle de andre brudene her inne! Setter jo inn bilde i avisen ogsaa, saa hvordan vi ser ut paa bryllupsdagen blir ikke saa veldig hemmelig!

Skrevet

Ja, det tror jeg. Siden jeg ikke er veldig opptatt av å være veldig anonym her så har jeg ingen motforestillinger mot det.

Skrevet

Ja, jeg kommer nok til å gjøre det. Har også vært med på konkurranse her inne (som dere sikkert har fått med dere for tusende gang :wink: ), som førte til at jeg vant brudekjole fra Brudekjoleformidlingen. Og da er planen å legge inn en artikkel når bryllupet har vært.

Håper virkelig de fleste gjør det samme, syntes det er utrolig gøy å se hvordan dere alle ser ut på den store dagen! :-)

Skrevet

ja kommer nok til å legge inn ett bildet av oss :-)

Skrevet

Ja selvfølgelig :sjarmor:

På hjemmesiden vår er det bilder av oss før også.... :wink:

Men ingen bilder av kjolen før etter den 7. august :sjarmor:

Skrevet

Klart, jeg har jo allerede meg selv rimelig tydelig i avataren min. :)

Gjest Madley
Skrevet

Tror ikke det nei...

Men hvem vet :wink:

Skrevet

Klart jeg skal, jeg har også bilde av oss fra forrige gang i avataren min :wink:

Skrevet

Skal prøve..men er ikke så veeeeldig god til sånne ting :-)

Skrevet

Ja, jeg regner med at jeg kommer til å gjøre det!

Skrevet

Tja, regner med det. Har ingen motforestillinger i alle fall.

Skrevet

Kanskje, om jeg finner ut hvordan man gjør det. . .

Skrevet

Yessssss... My Prrrreciousssss - and me :ler:

Wayah i LOTR-humør idag... Vet ikke hvorfor...

Skrevet

Jeg svarte ja, med forbehold om at jeg greier det! :sjenert:

Gjest Tabby
Skrevet

Jeg har svart nei jeg. Har ikke lyst til å bli så personlig her inne, det er tross alt et ganske så stort forum og mange som kan se, så det føler verken jeg eller min kjære for.

Gjest Muslingen
Skrevet

Tja, et bilde legger jeg nok ut her... Må jo vise oss frem litt, når vi er så flotte! :ler:

Skrevet

Ja,tror da det,og håper jeg får se alle dere andre i finstasen også!Jeg har jo dannet meg et bilde i hodet mitt av de fleste av dere allerede!

Og dessuten er jo kjolen min bare såååå fin,tror jeg skal beholde den på i ei uke etter bryllupet :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...