Gå til innhold

Hva slags kroppsfasong har jeg?

Fremhevede innlegg

Gjest Vevila
Skrevet

Har prøvd å finne ut hva slags kroppsfasong jeg har, og dermed hva slags klær som er mest kledelige. Trodde jeg var timeglass, men så kom jeg over mange nye kroppsformer jeg aldri har hørt om :fnise: Målene er 91 - 65 - 89.
Har det mye å si at man kler seg etter kroppstypen? Tror ikke jeg er verdens flinkeste til dette..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

helt vanlig at kvinner tror de har timeglass, selv om de ikke har det. Man må trene for å ha den formen, hvis ikke er proporsjonene så ubetydelige at de er mer bønnestengel. Anonymous poster hash: 84161...aed

• Liker 1
Gjest Vevila
Skrevet

helt vanlig at kvinner tror de har timeglass, selv om de ikke har det. Man må trene for å ha den formen, hvis ikke er proporsjonene så ubetydelige at de er mer bønnestengel.

Anonymous poster hash: 84161...aed

Så hvordan kler en seg som bønnestengel da? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt bredere rundt hoftene enn jeg er rundt skuldrene, og er veldig smal rundt midjen.

Er jeg timeglass eller pære?

Anonymous poster hash: 28136...a19
Skrevet

Jeg er litt bredere rundt hoftene enn jeg er rundt skuldrene, og er veldig smal rundt midjen.

Er jeg timeglass eller pære?

Pære

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pære

Er det negatit å være pære? Trodde alltid at jeg var timeglass...

Gjest rådyr
Skrevet

Jeg burde vært timeglass, da jeg er 89-60-89, men det er pga bred rygg/skuldre, har relativt små pupper. Bryr meg ikke om hva fasongen heter, den er iallefall lett å finne passende klær til.

Skrevet

Er det negatit å være pære? Trodde alltid at jeg var timeglass...

Synes ikke det er negativt å være pære nei :) For å være timeglass skal skuldre og hofter være like brede+smal midje+store pupper.

Gjest Daenerys
Skrevet

Du har uansett smal midje, så du bør ha klær som svinger inn i midjen, eventuelt bruke belte. Jeg har også en smal midje, og kler jeg meg i store gensere eller gensere uten form ser jeg automatisk 10 kg tyngre ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Målene er 91 - 65 - 89.

Heldiggrisen. Timeglass det der. 65 rundt livet...sukk!

Anonymous poster hash: 86431...22f

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

helt vanlig at kvinner tror de har timeglass, selv om de ikke har det. Man må trene for å ha den formen, hvis ikke er proporsjonene så ubetydelige at de er mer bønnestengel.

Anonymous poster hash: 84161...aed

Det må da være feil? Folk seier at eg har det og eg har aldri trent til det?

Skrevet

Det må da være feil? Folk seier at eg har det og eg har aldri trent til det?

Man er bare født med det.

Gjest Belle âme
Skrevet

Da forstår eg det

Man er bare født med det.

Skrevet

Hvordan er proporsjonene dine ang. skjelettet? Altså ikke hvor du disponerer fett, men hvordan du er bygd. Er skuldre og hofter proporsjonale?

Skrevet

Man må ha bryster for å være timeglass. Jeg har like brede skuldre som hofter og smalere midle, men uten bryster som synes i siluett forfra, dermed ikke en timeglass.

Skrevet

Pære høres negativt ut, men så lenge man er normalvektig betyr det jo bare at man har litt hofter og rumpe. Man trener ikke ha tykke lår for å være pære, det er jo bare proporsjonene. Beyoncé er pære, Rihanna er pære, det er en veldig fin figur når man er veltrent.

Anonymous poster hash: a8292...508

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...