Gå til innhold

Finne igjen gammel lege?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann

Er det noen av dere som vet om det er mulig å finne ut hvor en lege jobber? Av ulike årsaker skulle jeg hatt tak i min mors gamle lege, men vet ikke helt om det lar seg gjøre. Han jobber ikke lenger ved det legensenteret han en gang jobbet ved.

Julie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du søkt på Google og sett om det dukker opp noe?

Skrevet

Ja, fikk opp noen svar, men ikke den rette personen :(

Er det noen som vet om det ligger liste over leger som jobber i kommunal sektor hos trygdeetaten? Det kunne jo i såfall vært verdt et forsøk.

Gjest Julie i.i.
Skrevet

Han sto ikke oppført der. Har søkt frem privat adressen hans, men vet ikke helt om jeg drister meg til å ta kontakt og "plage" ham utenom arb.tida.

Julie

Gjest Anonymous
Skrevet

Er han gammel nok til at det er mulig han har sluttet/blitt pensjonist..?

Skrevet
Han sto ikke oppført der. Har søkt frem privat adressen hans, men vet ikke helt om jeg drister meg til å ta kontakt og "plage" ham utenom arb.tida.

Julie

Skriv et brev til han davel........ :wink:

Skrevet

Brev, det var smart! :-) Takk for tipset. Han er vel oppi 60-årene nå, så det er mulig han er pensjonert ja.

Skrevet

Har du spurt på legesenteret der han en gang jobbet? Kanskje de vet om han er blitt pensjonist eller jobber et annet sted?

Skrevet

Sjekket på gule sider nå, men fant ikke legesenteret. Kanskje det er lagt ned? Uansett, tanken var god, takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...