Julie Skrevet 18. mai 2004 #1 Skrevet 18. mai 2004 Heisann Er det noen av dere som vet om det er mulig å finne ut hvor en lege jobber? Av ulike årsaker skulle jeg hatt tak i min mors gamle lege, men vet ikke helt om det lar seg gjøre. Han jobber ikke lenger ved det legensenteret han en gang jobbet ved. Julie.
Elle Melle Skrevet 18. mai 2004 #2 Skrevet 18. mai 2004 Har du søkt på Google og sett om det dukker opp noe?
Julie Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2004 Ja, fikk opp noen svar, men ikke den rette personen Er det noen som vet om det ligger liste over leger som jobber i kommunal sektor hos trygdeetaten? Det kunne jo i såfall vært verdt et forsøk.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #4 Skrevet 18. mai 2004 Hvis du går inn her: http://fastlege.trygdeetaten.no/FastlegeWe...astlege/kommune får du opp alle legene tilknyttet fastlegeordningen, ihvertfall. Du må lete igjennom kommune for kommune. Listen kan sorteres alfabetisk etter navn ved å trykke øverst i kolonnen der det står lege. God jakt! *Lisa*
Gjest Julie i.i. Skrevet 18. mai 2004 #5 Skrevet 18. mai 2004 Han sto ikke oppført der. Har søkt frem privat adressen hans, men vet ikke helt om jeg drister meg til å ta kontakt og "plage" ham utenom arb.tida. Julie
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #6 Skrevet 19. mai 2004 Er han gammel nok til at det er mulig han har sluttet/blitt pensjonist..?
Usikker Skrevet 19. mai 2004 #7 Skrevet 19. mai 2004 Han sto ikke oppført der. Har søkt frem privat adressen hans, men vet ikke helt om jeg drister meg til å ta kontakt og "plage" ham utenom arb.tida. Julie Skriv et brev til han davel........
Julie Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2004 Brev, det var smart! :-) Takk for tipset. Han er vel oppi 60-årene nå, så det er mulig han er pensjonert ja.
Dreyer Skrevet 19. mai 2004 #9 Skrevet 19. mai 2004 Har du spurt på legesenteret der han en gang jobbet? Kanskje de vet om han er blitt pensjonist eller jobber et annet sted?
Julie Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #10 Skrevet 19. mai 2004 Sjekket på gule sider nå, men fant ikke legesenteret. Kanskje det er lagt ned? Uansett, tanken var god, takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå