Gå til innhold

Selge kjolen etterpå?

Anbefalte innlegg

Gjest Odense
Skrevet

Hei!

Har kjøpt meg en Maggie Sottero kjole og vil gjerne selge den etter bryllupet, selv om det også hadde vært ett vakkert minne.. :) Er det vanskelig å få solgt en brudekjole?

Lurer på hva dere andre gjør, selger dere den eller beholder dere kjolen(visst dere ikke leier da)??

Noen gode tips om hvordan jeg kan få solgt den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt å selge min etterpå, og det viktigste er nok å legge ved ett godt bilde av den og med gode detaljer rundt kjolen (fx. størrelse, høyden på bruden, merke osv)

Legg den ut her på KG sine sider og gjerne andre slike sider på nett.

Skrevet

Da jeg så etter brukt kjole, gadd jeg ikke engang å åpne linkene uten bilde. Dessuten er det fint å vite hvor lang bruden som hadde den sist var. Er ikke alltid så lett å finn noen til å tilpasse kjoler som ikke er kjøpt på brudesalongen.

Skrevet

Har du med bilde, str og din høyde har du kommet langt. Kan ikke være så altfor vanskelig å selge den da, uten at jeg har erfaring å komme med.

Noe jeg har erfaring med, er å lete etter brukt kjole. Vet jeg vil ha en Linea Raffaelli kjole eller i den stilen, men de er det jaggu få å få kjøpt. Så kjøper du det skal jeg kjøpe den av deg jeg ;)

Skrevet

Droopsley Eva Brud har Linnea Rafaelli kjoler

Skrevet

Jeg skal også selge Maggie Sottero kjolen min etterpå. Som de andre her tror også jeg at det er viktig med bilde, gjerne både hvordan den ser ut bakfra og forfra. Kan også være lurt å ikke bare aventere på internett, men heng opp bilder i butikker og slikt rundt omkring. Jeg kommer også til å være behjelpelig med å komme med kjolen til mange steder på østlandet og til Bergen/Stavanger da dette er steder jeg ofte besøker. Sater på at det hjelper på eventuelle henvendelser fra internettannonser. Og ikke overpris den! Det er bedre å få litt mindre for den enn hva en først hadde tenkt, enn å ikke få noe i det hele tatt..

Skrevet

Jeg skal ikke selge min, den skal henge pent og pyntelig her hjemme til minne om den store dagen :)

Skrevet

Jeg skal selge min Maggie Sottero kjole også. Har allerede lagt den ut for salg, og har hatt MANGE interessenter. 4 stykker nå som venter på svar fra meg :-)

Skrevet

Jeg skal ikke selge kjolen min, den skal jeg ha som et minne!

Men jeg prøver å få solgt en brudekjole som jeg har (kjøpte en som var for liten) og jeg har fått en hendvendelse..Så jeg synes ikke det er lett å få solgt kjolen! Men det kommer vel sikkert at på hvilket merke det er..

Skrevet
Droopsley Eva Brud har Linnea Rafaelli kjoler

Jepp, I know. Har faktisk vært og prøvd allerede, selv om det er et helt år igjen. ;)

De er utrolig fine!

Skrevet

Ja, min Cosmobella kjole skal selges. Tenkte å få lagt inn en salgsartikkel her på KG i første omgang.

Skrevet

Hvis jeg kjøper kjole - som det ser ut til at jeg kommer til å gjøre - så vil jeg definitivt prøve å få solgt den etterpå. Har sett meg ut en veldig klassisk og enkel kjole som jeg håper noen kan tenke seg. Jeg synes det er et for dyrt plagg å beholde kun som minne.

Gjest Odense
Skrevet

Takk for gode svar :-)

Har lagt ut kjolen for salg en gang , og har fått en del forespørsler, men har ikke fått solgt den. Tror noen jenter er litt redd for å kjøpe privat..Men skal prøve å legge den ut igjen..Visst noen er intrissert i å kjøpe en Maggie Sottero kjole av merket Dion så gi et vink!! :wink:

Skrevet
Jeg skal selge min Maggie Sottero kjole også. Har allerede lagt den ut for salg' date=' og har hatt MANGE interessenter. 4 stykker nå som venter på svar fra meg :-)[/quote']

Jeg skal også selge min Maggie-kjole tenker jeg. Har vurdert å legge den ut før bryllupet. Er det flere enn Penelene som har lagt den ut før bryllupet? Gir det interesse? Jeg har ikke fått kjolen ennå heller, og gifter meg i sept.

...En annen ting ved å annonsere den før er at man "binder seg" til å selge den. Mistenker at jeeg får veldig lyst å beholde den som et minne etter den store dagen. Men det blir jo et dyrt minne, da. Så jeg kunne gjerne tenke meg å få noen kroner for den, sånn jeg ser det nå iallefall.

Skrevet

Hei!

Jeg har nå lagt ut annonse på kjolen min. Gifter meg ikke før oktober.

Gidder ikke legge ut kjolen maaaange steder nå, men en annonse her på KG er jo ikke store jobben :wink:

En venninne av meg giftet seg i fjor, og hun fikk solgt kjolen før hun giftet seg i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...