AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Jeg er interessert i en mann på et fysisk nivå. Det vil si at jeg gjerne vil ha han som FF. Jeg vet at han syns jeg er tiltrekkende, men aner ikke hva han hadde sagt om jeg hadde foreslått dette. Jeg vil ikke ødelegge for det forholdet tvi har nå... (ikke veldig nære venner, men henger mye i samme gjeng) Men jeg føler at jeg kommer til å ødelegge dette gode forholdet og skape rar/klein stemning hvis jeg foreslår noe og han sier nei. Jeg vil jo fortsette og henge med den samme gjengen. Jeg aner faktisk ikke om han kommer til å svare ja eller nei! Tips/triks til å finne ut av dette uten å spørre direkte og risikere et "nei"... Anonymous poster hash: 66ebd...edc
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 Hopp over han, eller flørt masse med han...ikke still spørsmålet så direkte... etter at dere har flørtet, rotet litt så tar du dette opp med han.. Anonymous poster hash: b92eb...95c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Takk for tipset. Håper vi roter igjen snart, kanskje på fylla. Da kan jeg jo hinte til at "dette er jo noe vi kan finne på i edru tilstand også, no strings attached...?" Anonymous poster hash: 66ebd...edc
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 De fleste menn sier vel nei takk Anonymous poster hash: 1c3f7...b84 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 HÆ? Menn flest sier aldri nei takk til fitte. Anonymous poster hash: 6d3ca...efd 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Jeg er mann, og jeg har ved to anledninger, såvidt meg bekjent, fått slike tilbud fra jevnaldrende jenter. I begge tilfeller var jentene pene og attraktive, og jeg kan godt se at andre menn kunne vært tiltrukket av dem, men jeg trakk meg ut begge ganger. Hvorfor? Første gang stod jeg midt i en forelskelse, og det føltes ikke rett å begi meg ut i noe annet. Andre gang kom tilbudet så overraskende på meg at jeg ikke rakk å fordøye det, før det ble trukket tilbake (jeg var også litt fornærmet over at hun hadde ødelagt skjorten min). Menn er like forskjellige som kvinner, vi tenker ikke på sex hele tiden og hva som helst kan ligge til grunn om du får et avslag. Jeg vil råde deg til å gå grundig og langsomt frem, dersom du ønsker å forfølge dette. Eventuelt prøve deg frem på en fest og se om han fanger opp signalene dine. Dersom han er en nær venn og dere har mange felles venner, er det kanskje ikke en god idé å ha ham som en FF, ettersom slike forhold ofte ender med at den ene parten forelsker seg i den andre uten at dette blir gjengjeldt. Da er det mye lettere å kutte båndene til en person som dine venner ikke omgås med. Anonymous poster hash: 80432...57e 8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Som alminnelig attraktiv og forholdsvis ressursterk middeladrende mann har jeg mange ganger fått, og får fortsatt, slike "tilbud". Omtrent på samme måte som rimelig attraktive kvinner vil jeg tro. Selvfølgelig er svaret så godt som alltid nei. Jeg skjønner ikke hvor folk har det fra at menn er som reptiler. Selvsagt finnes det ressurssvake menn/kvinner som selger seg billig, men hvorfor skulle en normalt oppgående person gjøre det? Jeg er interessert i en mann på et fysisk nivå. Det vil si at jeg gjerne vil ha han som FF. Jeg vet at han syns jeg er tiltrekkende, men aner ikke hva han hadde sagt om jeg hadde foreslått dette. Jeg vil ikke ødelegge for det forholdet tvi har nå... (ikke veldig nære venner, men henger mye i samme gjeng) Men jeg føler at jeg kommer til å ødelegge dette gode forholdet og skape rar/klein stemning hvis jeg foreslår noe og han sier nei. Jeg vil jo fortsette og henge med den samme gjengen. Jeg aner faktisk ikke om han kommer til å svare ja eller nei! Tips/triks til å finne ut av dette uten å spørre direkte og risikere et "nei"... Anonymous poster hash: 66ebd...edc Anonymous poster hash: b8804...4a9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #8 Skrevet 9. januar 2014 To ganger har jeg sagt nei, men det var på grunn av hvilke type kvinner det var. Jeg velger å ikke gå for detaljert av respekt. Anonymous poster hash: 53fe3...597 3
Gjest Katten. Skrevet 9. januar 2014 #9 Skrevet 9. januar 2014 Har sagt nei ganske mange ganger. Flørting er en tapt kunst. 2
Gjest .-L-. Skrevet 9. januar 2014 #10 Skrevet 9. januar 2014 Hvis han synes du er tiltrekkende hva er egentlig problemet da? "Hel litt bensin på bålet" så tar han initiativ, eller forfør han selv. 1
Mike Waters Skrevet 9. januar 2014 #11 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Hva er galt med bare litt seksuell spenning? Ikke glem hva som skjedde med Mulder og Scully Endret 9. januar 2014 av Mike Waters
Nowayback Skrevet 9. januar 2014 #12 Skrevet 9. januar 2014 Selvfølgelig kan menn også si nei takk. Tror damer tåler avslag dårligere enn menn. De blir jo i sjokk når en mann ikke vil ha henne. Vi menn får avslag 95 % av gangene Velkommen til vår dystre verden
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #13 Skrevet 9. januar 2014 Jeg tror nesten alle normalt attraktive menn har sagt nei minst en gang. Anonymous poster hash: 17b66...251
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #14 Skrevet 9. januar 2014 To ganger har jeg sagt nei, men det var på grunn av hvilke type kvinner det var. Jeg velger å ikke gå for detaljert av respekt. Anonymous poster hash: 53fe3...597 Jo her må du gjerne gå litt mer i detalj! Hva mener du med type kvinner? For løse, og derfor ikke attraktive? For tøffe og erfarne, så du kunne ha følt at du kom til kort? For følsomme, så du visste de kom til å få følelser for deg? Anonymous poster hash: 6e61f...5fc
Razor1976 Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 Jeg sa nei takk en gang fordi hun satt dekket i sitt eget spy og gråt. Er jeg blitt homo nå?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #16 Skrevet 9. januar 2014 Jo her må du gjerne gå litt mer i detalj! Hva mener du med type kvinner? For løse, og derfor ikke attraktive? For tøffe og erfarne, så du kunne ha følt at du kom til kort? For følsomme, så du visste de kom til å få følelser for deg? Anonymous poster hash: 6e61f...5fc utseende på den ene, personlig og psykisk ubalanse hos den andre Anonymous poster hash: 53fe3...597
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #17 Skrevet 9. januar 2014 hadde en kollega som alltid ville ha sex på fest. jeg sto i mot og er glad i dag. sier også nei til kona innimellom Anonymous poster hash: c7cd2...dd4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 Sier også nei, spesielt hvis hun er i min omgangskrets. Ikke alle menn som syntes FF er allverden, selv vil jeg ikke ha en. Anonymous poster hash: ec7a2...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #19 Skrevet 10. januar 2014 Selvfølgelig kan menn også si nei takk. Tror damer tåler avslag dårligere enn menn. De blir jo i sjokk når en mann ikke vil ha henne. Vi menn får avslag 95 % av gangene Velkommen til vår dystre verden Det er fordi etterspørselen og behovet er liten for kvinner, mens den er stor for oss menn. Hadde det vært omvendt så kunne vi menn valgt og vraket i det uendelige, akkurat slik som kvinner kan. Problemet er at da hadde ikke sex blitt så dyrebart lenger for oss menn. Det ligger noe i dette med ying/jang balansen. Anonymous poster hash: 0cd9b...966
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2014 #20 Skrevet 10. januar 2014 Takk for svar. Det er alltid gøy å¨se hva dere mener. Hvis noen lurer så er problemstillingen ikke lenger aktuell da jeg har møtt en annen mann som er tiltrekkende på langt flere plan en kun fysisk Anonymous poster hash: 66ebd...edc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå