Gå til innhold

Priser på Gucci i Norge


Sunshine

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er stor forskjell på Gucciprisene i Norge og utlandet? Jeg fant en veske i London jeg veldig gjerne vil ha, men de var utsolgt for den fargen jeg ønsket meg. Veska er liten og i utgangspunktet ikke så dyr, men om det er store prisforskjeller vil jeg heller vente til neste gang jeg skal ut og reise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Designervesker pleier som regel å være billigere hjemme i Norge enn i London.. Så sannsynligheten for at den veska har lik pris, eller evt er billigere enn den var i London er stor. Denne veska: http://www.gucci.com/us/styles/320903ARU0T1000# koster 12500 på butikken i Oslo.



Anonymous poster hash: 9e610...1a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel omtrent samme pris på den veska, litt avhengig av kursen... Og når jeg er i utlandet ber jeg alltid om VAT refund så det er vel kanskje der jeg sparer?

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte like greit butikken i Norge og sjekket prisen, og den var omtrent den samme. På Heathrow er prisen mye lavere så jeg får høre om noen reisende vil kjøpe med for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel omtrent samme pris på den veska, litt avhengig av kursen... Og når jeg er i utlandet ber jeg alltid om VAT refund så det er vel kanskje der jeg sparer?

Sikkert, men du skal jo strengt tatt fortolle den når du kommer inn til Norge, så der går vinninga opp i spinninga. Man kan jo ta sjangsen, men blir du tatt tar de vesken.

Anonymous poster hash: 75df5...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert, men du skal jo strengt tatt fortolle den når du kommer inn til Norge, så der går vinninga opp i spinninga. Man kan jo ta sjangsen, men blir du tatt tar de vesken. Anonymous poster hash: 75df5...719

Og blir man tatt så mister man jo veska OG får en heftig bot i tillegg. Det er kjipt det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...