Gå til innhold

Sommerferie i Lofoten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for gode tips Lofottorsk ;)

Hvor mange dager bør jeg minimum ha i Lofoten? Jeg tenker å leie bil, og ser for meg å kjøre fra Bodø (greit å fly dit), og jeg planlegger å kjøre derfra og via Narvik til Lofoten. Ser for meg å bruke 1 dag på det, ellers har jeg ikke noe tidsperspektiv.

Anonymous poster hash: 6bf64...df8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg planlegger en ukes ferie i Lofoten til sommeren, men er usikker på hvor jeg bør dra. Hvilke steder i Lofoten bør man besøke? Er det noen som har tips til overnattingssteder? Aktiviteter?

Anonymous poster hash: 6bf64...df8

Trollfjorden med Havørnsafari en uforglemmlig opplevelse. Da jeg var på havørnsafare hadde vi nærmere 20 forskjellige havørn på besøk tilsammen. Helt inntil siden av båten, og det er en svært mektig fugl.

Et tips kan være kjør til Stokkmarknes (kan greit kombineres med for eks Stø) og ta Hurtigruten tilbake til Svolvær. Forhåndsbestill samtidig havørnsafarien som arrangeres av Hurtigruten. Dere går da av hurtigruten til sjøs like før den går inn i Trollfjorden. Den lille båten følger med Hurtigruten inn dit før den så tar en helt annen vei inn til Svolvær enn det Hurtigruten gjør. Da går den inn dit hvor havørna har sine reir.

Endret av Kjetil E

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...