AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #1 Skrevet 9. januar 2014 Jeg har ikke klart å rette opp døgnrytmen min etter ferien. Nå først av (kl. halv fire på natta) begynner jeg å bli trøtt. BEGYNNER... Jeg prøver å legge meg kl. 00, men jeg er våken, klarer ikke sovne. Så.. Nå skal jeg døgne. Jeg skal på skolen kl. kvart på ti... Gruer meg til en slitsom dag. Men jeg må få rettet det opp. I morgen kveld skal jeg legge meg tidlig, og forhåpentligvis blir rytmen rettet opp. *Krysser fingrene*. Har du gode tips når det kommer til å rette opp i rytmen? Finnes det andre ting enn å våke om natten for å endre på det? Anonymous poster hash: acd60...764
Gjest Katten. Skrevet 9. januar 2014 #2 Skrevet 9. januar 2014 http://www.ted.com/talks/russell_foster_why_do_we_sleep.html
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 Hvis jeg ikke får sove da legger jeg meg ikke fordi da blir jeg kjempetrøtt når kvelden kommer, sånn rundt kl. 19-21, så sover jeg til dagen etterpå(står opp til normal tid før jobb som resten av uka, frisk og opplagt og har fått fint rytme igjen. Anonymous poster hash: e41b7...9a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå