AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Hei. Dette høres sikkert ganske teit ut, men jeg skriver det fordi om. Jeg fikk låne en lader til å lade mobilen min, da venninna mi skulle plugge den i sier jeg "pass på å ikke få knekk på den, det er den eneste laderen jeg har" Det var jo ikke min lader engang. Da jeg skulle til å dra derfra og ta den med meg skulle jeg ta den med, men kom jo på at det ikke var min, så ble jeg helt i stuss på om jeg skulle ta den med eller ikke. Jeg kan da ikke begynne å få altzheimers i en alder av 20? Hva i alle dager skjedde? Hvordan klarte jeg å tro at det var min, da venninna mi hentet den og den var hennes. Det er ganske skummelt, og jeg lurer på om jeg begynner å bli syk. Jeg var helt opplagt og ikke trøtt så jeg kan ikke skylde på søvnen. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: 1dffe...4c3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har det slik hele tiden. Jeg glemmer hva jeg skal si midt i en setning, hjernen fryser. Når jeg skal hente noe glemmer jeg ofte det jeg skal og gjør noe helt annet. Kommer på det senere. Anonymous poster hash: 59b02...1d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå