Gå til innhold

Hvorfor vil du ha kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor søker dere kjæreste igrunn? Hva er så fint med å være i et forhold kontra det å være singel? Hva er det dere mangler i livene deres som single som en kjæreste ville gitt dere?

Jeg er bare utrolig nyskjerrig.. Hvorfor vil DU ha kjæreste?

Anonymous poster hash: 84f6d...fb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel i 1,5 år, og satte stor pris på det i begynnelsen. Nå vil jeg ha kjæreste fordi jeg savner en person å være nær, kunne snakke med om alt, ligge i armkroken for å ds en film, dype samtaler etc. Savner det helt sykt faktisk!! Og sex da, selvom det kommer litt i andre rekke i mitt savn.

Tror kanskje jeg dater en fyr nå, men selv det er ikke "nok", er så mye usikkerhet involvert.

Anonymous poster hash: e0854...872

Skrevet

Godt å ha noen med deg vettu ;)

Skrevet

All the cool kids are doing it.

• Liker 5
Gjest Gjest_Snerk
Skrevet (endret)

Noen å dele hverdagen med, ha sex med, være god med, komme hjem til, etc. :hjerte:

Haster dog ikke inn i forhold, tar slikt som det kommer.

Endret av Sofiesnurr
Skrevet (endret)

Jeg vil ha kjæreste fordi jeg har lyst til å sovne ved siden av noen, våkne ved siden av noen. Dele på husarbeidet, ha noen å spise måltider sammen med (nå når jeg er alene lager jeg ikke middag i det hele tatt).

Ha noen å dele utgiftene med, å ha noe betydningsfult sammen med en mann. Å være med noen som ser meg for den jeg er, som bryr seg om meg og syntes at jeg er pen som jeg er.

Noen å stifte familie med, kjøpe leilighet....

Jeg har en mer overfladisk grunn, og det er det å kunne være med vennene mine uten å alltid være femte hjul på vognen. Alle mine nærmeste relasjoner er i par. Jeg skulle ønske jeg kunne være en del av parbesøkene.

Jeg savner til og med det å krangle :( *sukk* jeg har vært singel for lenge...

Og ikke minst sex. Jeg vil ha sex! Ikke bare random fyllesex, men sex med en jeg er glad i. Ingenting slår det.

Edit: Glemte armkrokdelen, å kunne se på film sammen, ligge oppe om natten og bare kose...

Endret av altflyter
Gjest Reza08
Skrevet

Grunnen til at jeg vil ha kjæreste, er fordi jeg føler behov for en person som jeg kan føle tilknytning til. Savner i grunn å ha noen å dele diverse opplevelser med, snakke med om alt, ha romtantiske stunder med, kos osv. Ville vært svært positivt for min del hvis drømmedama skulle dukke opp snart. Hadde vært en brikke som falt på plass i livet mitt da. Trenger ikke flytte sammen med en gang, men alt det andre kan vi gjøre sammen, er en god start.

Føler et slags tomrom uten denne partneren. Håper at jeg finner frem snart, har vært singel relativt lenge nå. Har ei som jeg har ganske god kontakt med, men vet ikke helt hva som skjer enda på den fronten.

Skrevet (endret)

Vil ikke ha det akkurat nå. Men etter hvert, om et halvt til ett års tid kanskje.

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Jeg har det veldig bra som singel. Jeg er ferdig med tidligere forhold, hjertesorg og stress som fører med. Det er utrolig deilig å kjenne seg fri fra både forpliktelser og tanker. Hver dag er dagen min, og jeg kan velge å gjøre hva jeg vil med den. Jeg studerer et fag jeg syns er kjempeinteressant, har en jobb jeg får mye overskudd av og venner som beriker livet mitt. Jeg trives i eget selskap, og har den siste tiden innsett hvor heldig jeg faktisk er.

Så hvorfor ønsker jeg kjæreste? Vel, jeg er sikker på at det fins en eller annen kar der ute som er rett for meg. Som beriker livet mitt, ved å dele gleder og sorger. En som gjør livet enda litt bedre enn det er nå. Hovedårsaken er jo at jeg ikke ønsker å bli ensom. For selv om livet er supert for øyeblikket, så blir man ensom etter en liten stund.

Skrevet

Fordi alle andre har det..

Anonymous poster hash: 400bf...ac9
Skrevet

for meg er kjæresten en utrolig bra partner, noen man føler seg komfortabel med og som ser deg. Det er så utrolig viktig å bli sett, og kjæresten min gir i hvert fall meg følelsen av å være verdt så utrolig mye mer enn jeg trodde.

Det å samarbeide på lik grunn, føle at noen er på samme bølgelengde, og kunne ha dype samtaler - eller bare kunne være helt stille med hverandre og se en film.

Dessuten så er det jo ikke noe gøy å være singel, for da er det jo ingen å le av når de skaller hodet i utelykta på veggen! (vi har forresten begge skalla i den jævla lykta)

Skrevet

Hvorfor søker dere kjæreste igrunn? Hva er så fint med å være i et forhold kontra det å være singel? Hva er det dere mangler i livene deres som single som en kjæreste ville gitt dere?

Jeg er bare utrolig nyskjerrig.. Hvorfor vil DU ha kjæreste?

Anonymous poster hash: 84f6d...fb7

Det er så utrolig varmt og hyggelig med en kjæreste. Jeg savner å vite at jeg kommer hjem til en fyr, eller at han kommer hjem til meg. Til vårt sted sammen.

Jeg savner tanken på at når jeg går å legger meg, blir det ikke alene. Er vi på besøk hos familien, det er jul, skal vi straks legge "oss". Ååå det savner jeg.

Savner at det første jeg ser om morgenen, er den gode kjæresten som ligger å snorker. Det fineste som finnes er når kjæresten sover trygt i senga di, er varm og god under dyna. Du kryper tettere inntil, mens han i søvne legger hånda automatisk rundt deg når du gjør det.

Herregud jeg savner en skikkelig kjæreste, hvor følelsene er 100%. Den første store kjærligheten hadde alle disse tingene, men jeg er så sikker på at neste kjærlighet har mye mer å by på av gleder. Nå som jeg har blitt mer erfaren forholdsmessig, er jeg så sinnykt klar for å gi det positive et forhold kan by på, og styre unna tabber og vås. Jeg vil være trofast med noen, jeg er lei av å være åpen for mennesker. Jeg vil vite at jeg har en, og smile til meg selv hver gang jeg avviser noen pga det.

Å være singel er bedre enn å være i et dårlig forhold, men et forhold hvor følelsene ligger der trygt, er det beste jeg kan tenke meg.

Anonymous poster hash: 8cf7a...620

Skrevet

Kjærligheten vettu !!!

Anonymous poster hash: 548da...f41
Skrevet (endret)

Gjør det beste ut av det å være singel, har det uansett mye bedre når jeg er i et forhold. Men det gjelder å finne noen, for det er ikke hvem som helst som kan fylle den plassen i livet.

Endret av Chouchou
Skrevet

Fordi det er utrolig kos. Fordi da har jeg noen jeg kan si alt til. som jeg stoler på. som er "min". Som gjør meg glad. som får meg til å le alt for tidlig på en mandags morgen. Ha noen å våkne opp sammen med. Fungerende varmeflaske om natta... og masse masse mer...

Anonymous poster hash: 66c23...62d
Skrevet

Å ha en som alltid er der for deg, dele alt med, kose, sove sammen, tar vare på hverandre.. Å ha den ene som gir deg en følelse av å være verdens heldigste jente. Jeg savner kjæresten min! :(

Før vi ble sammen skjønte jeg egentlig ikke helt greia selv, var lykkelig som singel og viste virkelig ikke hva jeg gikk glipp av.

Anonymous poster hash: e1e2d...f2e
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg er i forhold da, men jeg søkte kjæreste for at kjærlighet er helt fantastisk og jeg føler personlig at man går glipp av mye som singel. Det å ha en person som er din beste venn som man kan dele sine innerste ting med samtidig som at man er mye mer enn bare bestevenner. Når man opplever kjærlighet på den måten så er det helt fantastisk, men er ikke alle forhold som er sånn. Forholdet med min ex var ikke sånn som det forholdet jeg har nå, og jeg hadde aldri forventet at det skulle bli så bra da jeg var singel.

Det er ikke det at jeg ikke klarer meg alene eller noe sånt, men jeg liker bare å være sammen med andre og for min del er det veldig fint å ha kjæreste (selv om mitt forhold med min ex ikke var så bra). Men folk er forskjellige!

Skrevet

Fordi jeg har vært singel i snart 4 år. Så si alle vennene mine finner seg kjæreste i hytt og gevær. Noe som gjør at jeg blir 3 hjul på vogna, noe som bestandig er like utrivelig. Jeg vil rett og slett ha en person ved min side som jeg vet er glad i/ elsker meg for den jeg er. Og fordi jeg savner å ha noen der med helt lik humor som meg, en jeg kan tulle med, være god med, ect...

Skrevet

Det fineste som finnes er når kjæresten sover trygt i senga di, er varm og god under dyna. Du kryper tettere inntil, mens han i søvne legger hånda automatisk rundt deg når du gjør det.

Anonymous poster hash: 8cf7a...620

Dette er noe av det jeg savner mest.

Skrevet

Jeg ville ikke ha kjæreste. Jeg trivdes veldig godt som singel, og hadde planer om å være det de neste årene. Så møtte jeg en fantastisk fyr, forelsket meg, og nå er vi sammen. Det er jo veldig koselig å ha kjæreste, men vi er begge sånn at vi trenger mye tid alene også, så vi er ikke sammen hele tiden. Maks annenhver dag. Vi har begge vært single veldig lenge, og vi har begge trivdes med det, så det er jo litt av en overgang. Men jeg ville ikke byttet ham ut for alt i verden! Det er godt å ha en å være glad i, og som er glad i meg tilbake. Vi er blitt veldig gode venner i tillegg til å være kjærester, og jeg føler meg 100% trygg på ham. Jeg trodde ærlig talt ikke at det var så godt å ha kjæreste. Muligens fordi de andre forholdene jeg har vært i har vært mislykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...