AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Vi skal ut å fly med et lite barn på ca 1,5 år og må ha med sånn liten reisetrille til vogn. Har hørt at det finnes sånne maskiner på flyplassen med sånn plastikk til å surre rundt. Er det noen som vet om dette stemmer? Eller om jeg må kjøpe med selv? Spørs det på flyselskapet, eller? Leste også et sted at det kan gå an å få med vogna helt inn til ombordstigning. Noen som kan noe om dette også? Hvis ikke tar vi bæresele, men vogn er jo selvfølgelig lettest. Og til slutt, tips mot dotter i ørene på små barn? Håper noen kan hjelpe! Anonymous poster hash: 2ee07...f01
Barcelone Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Pleier ikke være sånne maskiner med plastikk på norske flyplasser nei. Men man får gjerne noe plast til å ha rundt barnevogna hos spesialbagasjen. Vet ikke om det koster noe. Er det en paraplytrille dere har? Den må nok gjennom røndtgenmaskinen uansett, men tror det skal være mulighet for å ta med vognen helt til gaten.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 hver gang jeg har flytt så har folk pakket vognene sine inn i sånn diger pose og sendt den avgårde med personalet der du sjekker inn bagasje. dette går da under spesialbagasje ettersom jeg husker. Anonymous poster hash: bab8c...d31
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 men det er jo bare å ringe flyplassen da Anonymous poster hash: bab8c...d31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå