Gå til innhold

Hva er dine reiseplaner for 2014?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig det er lagd en tråd om dette før, men jeg kunne ikke finne noen..

Uansett, jeg synes det er gøy å høre om andre sine planer, så hvor har du tenkt deg i løpet av 2014?

Selv reiser jeg til Polen med en venninnegjeng i neste uke.

I sommer (fellesferien en gang) blir det Oslotur med resten av familien for å besøke broren min, kona og ungene.

Et av nyttårsforsettene mine i år er at jeg SKAL komme meg på langweekend til Island forhåpentligvis i mai/juni med et par venninner. Har drømt om å dra dit i flere år, og nå har jeg ikke tenkt å utsette det lengre!

Så blir det sannsynligvis sydentur (Spania eller Tyrkia) med enten venninnegjengen eller søsknene med familier på sensommeren en gang. Har ikke helt bestemt meg enda.

Mamma og pappa har også snakket om å ta med oss barna til Sør-Korea nå før sommeren for å besøke et nært vennepar som bor der. Selv om det hadde vært supergøy, så tviler jeg sterkt på at det blir noe av, da, men det er jo lov å håpe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal noen småturer rundt i landet, besøke slekt på vestlandet. I juni reiser jeg til New York.
Har tre uker igjen med ferie å ta ut etter NY-turen, så jeg håper å få til noen småturer utover høsten og vinteren. Må se det litt an, men drømmer i hvert fall om en London-tur igjen :)

Skrevet

Familieferie til Tyrkia i sommer.

Kjærestetur/forsinket bryllupsreise til New York i september.

Vi snakker om å dra utenlands til jul, men vi aner ikke hvor enda.

Skrevet

* Skiferie i Trysil med jobben i februar/mars

* Tyrkia i august/september i to uker.

* Antagelig Japan/Kina-tur i oktober. Dette er en tur hvor vi skal trene og ha det gøy. Reiser med treningsklubben min.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi skal til Frankrike i sommer. Vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det, men det blir ihvertfall leie av bil, slik at vi får besøkt alle som skal besøkes. Jeg har i tillegg veldig lyst til å reise til sør-vest kysten av landet, Carcassonne og sånn, der har jeg aldri vært.

Vi skal også få til en tur til Dyreparken i sommer. Jenta skal få levere smokken til Kaptein Sabeltann. ;)

Jeg hååååper vi også klarer å få til en kjærestetur et sted. Drømmer om Firenze.

AnonymBruker
Skrevet

Thailand i januar

Nice i påsken

Håper på flere turer :)

Anonymous poster hash: 3f00e...dbd
Skrevet

Har ikke planlagt alt enda, men jeg skal antakelig en tur til NYC og treffe en fyr jeg har datet en periode. En venn har invitert meg til Madrid, så jeg tar forhåpentligvis en helg der.

Ellers drar jeg syd-Frankrike stort sett hver sommer. Håper å dra til Paris og treffe en venninne som bor der.

Og siden jeg bor i London så blir hjemtur til Oslo også en "reise" :)

Gjest avocadoen
Skrevet

Oslo en tur om noen mnd, og så skal jeg og kjæresen til Tyrkia i sommer :)

Skrevet

Eneste som er planlagt foreløpig er en tur til Island i mai/juni, der noe allerede er booket.

Ellers er jeg åpen for alt, satser på at det blir et par turer til i løpet av året, men pga. varierende jobbing får jeg heller hoppe i det, når jeg ser hvor mye jobb jeg får :)

Skrevet

Mulig det er lagd en tråd om dette før, men jeg kunne ikke finne noen..

Uansett, jeg synes det er gøy å høre om andre sine planer, så hvor har du tenkt deg i løpet av 2014?

Selv reiser jeg til Polen med en venninnegjeng i neste uke.

I sommer (fellesferien en gang) blir det Oslotur med resten av familien for å besøke broren min, kona og ungene.

Et av nyttårsforsettene mine i år er at jeg SKAL komme meg på langweekend til Island forhåpentligvis i mai/juni med et par venninner. Har drømt om å dra dit i flere år, og nå har jeg ikke tenkt å utsette det lengre!

Så blir det sannsynligvis sydentur (Spania eller Tyrkia) med enten venninnegjengen eller søsknene med familier på sensommeren en gang. Har ikke helt bestemt meg enda.

Mamma og pappa har også snakket om å ta med oss barna til Sør-Korea nå før sommeren for å besøke et nært vennepar som bor der. Selv om det hadde vært supergøy, så tviler jeg sterkt på at det blir noe av, da, men det er jo lov å håpe ;)

Noen dager i Trysil for å kjøre slalåm i februar.

Falun midt i mars for å se Svenska skidspelen.

Cruise til Vestlandskysten med RCCL i juni.

Tur til London/England første helg i juli for å se Grand depart of Tour de france.

Skrevet

Det eneste jeg har planlagt er London-tur, men jeg håper på en sydentur og en storbytur til :)

Skrevet

Fotballtur til Milano i løpet av vinteren/våren.

Vurderer også en tur til Kuwait for å besøke min samboers familie. Muligens en bursdagsfeiring i Las Vegas, og så blir det nesten garantert en tur til Tyrkia til mine foreldres leilighet.

Skrevet

Det som er planlagt til nå er tur til San Antonio, USA i mars på konferanse, videre skal jeg på venninnetur til Houston i april, for deretter på en ny konferanse i Dubai i mai.

Med familien blir det to-tre uker i Tromsø i juli og mest sannsynlig 2 uker i Texas eller Florida i oktober.

Skrevet

Kom nettopp "hjem" fra to uker i Mexico og Guatemala. Nå er jeg i San Diego fram til slutten av januar (og LA neste helg). Så blir det Norge noen måneder, før jeg drar tilbake til San Diego igjen i mars (kjæresten min er på utveksling her), hvor planen bl.a. er å besøke San Francisco. :)

I påskeferien skal jeg en uke til Malaga med mamma.

Sommerferien er ikke 100 % ferdigplanlagt, men blir nok litt reising med kjæresten, kanskje til Barcelona eller et annet sted i Europa. Skal også sannsynligvis en uke eller to til Cannes i starten av august. Dette blir den første sommferien på mange år hvor jeg kan ta meg helt fri i ferien (begynner forhåpentligvis i fast jobb til høsten, så da trenger jeg ikke noen sommerjobb), så jeg kommer til å ha en del tid til å reise. Forhåpentligvis får kjæresten tid til å bli med meg på en del reising også. Må bare finne ut når og hvor vi skal dra. :)

Skrevet

firenze,marseille,roma,paris,nice,barcelona,napoli, det er årets reiseplaner, regner med det blir en storbyferie på slutten av året også, men får se :-)

Anonymous poster hash: 74862...2f6
Skrevet

Blir her i Japan til Juli og satser på at jeg får sett litt mer enn Tokyo på den tiden :P ellers skal jeg til Sør- Korea i Mars/April. Ingenting annet planlagt ennå, men snuser litt rundt.

Skrevet

Stocholm,københavn og malaga. Kanskje en helgetur til Amsterdam eller Paris.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Noen dager i Trysil for å kjøre slalåm i februar.

Falun midt i mars for å se Svenska skidspelen.

Cruise til Vestlandskysten med RCCL i juni.

Tur til London/England første helg i juli for å se Grand depart of Tour de france.

Nå ble det litt endret.

3 dager på Hafjell

3 dager på Geilo

Falun

London/England for å se TdF

Cruise på Göta Kanal

Så Trysil ble byttet ut med Hafjell og Geilo, cruise på Vestlandskysten med RCCL ble byttet med cruise på Göta Kanal.

AnonymBruker
Skrevet

Blir her i Japan til Juli og satser på at jeg får sett litt mer enn Tokyo på den tiden :P ellers skal jeg til Sør- Korea i Mars/April. Ingenting annet planlagt ennå, men snuser litt rundt.

Har selv vært i Sør-Korea tre ganger! Må helt klart være mitt favoritt reisemål :) Hvor i landet skal du?

Personlig blir årets reise kun en uke i Danmark, samt. evt. en weekendtur til Stockholm.

Anonymous poster hash: 44e14...e52

Skrevet

Jeg skal til New York i desember. Har aldri vært der før så jeg gleder meg veldig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...