AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Sitter her med omtrent graviditetsangst. Hoppet over mens denne måneden med P-pillene så har jo så klart ikke hatt det. Nå er jeg et par uker fra neste gang jeg skal få mensen. Men jeg har syke mensensmerter, magen buldrer og bobler i samme område og jeg er ekstremt trøtt om dagen. Jeg går jo på Loette og har ikke glemt noen piller. Eneste er at de ble tatt på forskjellige tidspunkt(alt fra 1-8 timer forskjell) i jula på grunn av dager jeg jobbet eller dager jeg sov lenge. Er rett og slett livredd men klarer ikke helt å få meg selv til å gå inn på apoteket og kjøpe testen. Blir den positiv raser livet mitt sammen. Jeg har ikke tid, råd eller er i en livssituasjon som gjør at jeg kan ta meg av en baby. Kanskje om noen år, men ikke nå. Jeg kan jo forsåvidt vente på neste mens, men den kommer sikkert ikke uansett på grunn av at syklusen nå sikkert er helt på villspor og at jeg er så nervøs! Hjelp!Anonymous poster hash: be29d...cf5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 ta deg pillefri uke nå. Går på samme merke, og kan knapt gå en uke over før mensen kommer uansett.. Anonymous poster hash: 475e4...d1b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Men hvis jeg tar en pillefri uke nå, vil ikke det bli som å gå ubeskyttet en uke? ta deg pillefri uke nå. Går på samme merke, og kan knapt gå en uke over før mensen kommer uansett..Anonymous poster hash: 475e4...d1b Anonymous poster hash: be29d...cf5
Sillicious Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Slapp helt av. Når jeg får sånne "anfall" som dette (et par ganger i året) så kjøper jeg bare test og blir ferdig med det. Så er det over! Tar du pillene dine hver dag så er sjangsen minimaaaaal for at den er positiv uansett! Og det fins abort om du er det. Livet ditt raser ikke sammen.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Anonymous poster hash: be29d...cf5 Du har allerede tatt de sammenhengende i over en måned? Tar du 3 uker med piller sammenhengende så er du beskyttet den pillefrie uka. Når du hopper over den og fortsetter har du jo mer enn nok hormoner i kroppen til å ha pillefri uke nå. Anonymous poster hash: 475e4...d1b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå