Gå til innhold

Argh! Gavelisten på Glasmagasinet...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pga det som stod her hadde vi ikke liste i det hele tatt, utover ønskelisten vår vi lagde selv. byttet kun noen få gaver, resten fordelte seg fint utover. Så det er ikke gitt at man MÅ ha liste for å unngå å få for mye av ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk diskutert dette med liste med min kjære nettopp denne uken - han mente det var unødvendig med liste hos Glassmagasinet, vi legger ut vår ønskeliste på hjemmesiden, så kan folk kontakte forlover for å sjekke hva som er 'krysset av' eller ikke.

Regner med at det ordner oversikten greit nok - ikke alle har tilgang til/lyst til å handle på Glassmagasinet, og flere av tingene vi har lyst på finner man flere steder.

Vil jo helst slippe alt maset som flere her har opplevd! :o

Skrevet

Jeg la inn ønskelisten på nettet selv. Det fungerte kjempebra. Har ingenting å klage på så langt.

Skrevet

Hvor kommer dere inn på ønskelisten deres hos Glasmagasinet?Fant ikke ut hvor jeg kunne finne den... Har heller ikke fått noen gave. Hos TilBords fikk vi nydelige glass med hjerter i stetten, og hos GlassThomsen fikk vi en middagstallerken og en dyptallerken (verdi nesten 700 kr!!!) i gave, og super service begge steder... Men må visst sjekke dette med Glasmagasinet... Hvor gjør jeg dette på nett? Er adr www.glasmagasinet.no? :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi har ikke fått gaven vår derfra ennå, og vi har ett års bryllupsdag neste måned....... :ler:

Skrevet

vi har også lagt ut ønskelista vår på glassmagasinet, og har ikke hatt noe tull med den. vi er ivertfall fornøyde. :)

Skrevet
Hvor kommer dere inn på ønskelisten deres hos Glasmagasinet?Fant ikke ut hvor jeg kunne finne den... Har heller ikke fått noen gave. Hos TilBords fikk vi nydelige glass med hjerter i stetten, og hos GlassThomsen fikk vi en middagstallerken og en dyptallerken (verdi nesten 700 kr!!!) i gave, og super service begge steder... Men må visst sjekke dette med Glasmagasinet... Hvor gjør jeg dette på nett? Er adr www.glasmagasinet.no? :roll:

Her kan du legge inn ønskeliste på Glassmagasinet: http://www.bryllupslisten.no/

Den kan du oppdatere og forandre så mye du vil. Jeg gikk til Hearts to Hearts avdelingen og fortalte at jeg hadde lagt ut liste på nett og fikk da to champagneglass.

Skrevet

Takk. Fant ut at listen ser helt fin ut den, men kunne ikke forandre noe, fordi de ikke hadde mailadr. min... Må kanskje skrive en mail... Får gå innom dem en dag og si at vi har registrert listen...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Vi giftet oss i fjor og la ut ønskeliste hos GlasMagasinet. For oss var dette en fin løsning og alt fungerte som det skulle.

Og vi fikk to sjampanjeglass i gave da vi var innom og registrerte lista.

Ville bare fortelle dette så ikke alle tror at alt bare er elendighet...

Skrevet
Jeg la inn ønskelisten på nettet selv. Det fungerte kjempebra. Har ingenting å klage på så langt.

Ja vi også. Og i går hjalp de oss masse i butikken med å finne ting vi ville ha lagt til, og det gikk også bra.

Det er ikke noe problem for vår del!

Skrevet

godt å høre at det er noen positive opplevelser her også da.. :P

Skrevet

Vi la ut ønskeliste hos Tilbords.

Fikk kjempe bra service der. Den ligger jo ikke på nettet da, man må spørre etter den i butikken. Men jeg tenkte at det er ikke så mange av våre gamle tanter og besteforeldre som er så nettkyndige så det var ikke noe must! :wink:

Fikk også 4 champagneglass og 2 nydelige porselenskopper fra Vebjørn Sand sin antarktis-serie.

Skrevet

Vi har bestemt oss for et servise som bare føres av J. J. Backe i Oslo, servise som vi ikke har sett noe annet sted enn Villeroy og Boch sitt utsalg i Bogstadveien, og ikke funnet glass. Har forsåvidt registrert ønskeliste hos Glasmagasinet, men har hørt så mye forskjellig om det, at jeg tror vi dropper hele opplegget der.

Har en bryllupswebside, men lurer på hvordan vi skal lage en saklig og oppdaterbar gjesteliste. I invitasjonsbrevet har vi skrevet at våre foreldre sitter på listen. Burde kanskje skrevet at det bare er en (sikkert min mor) som har hele listen, og hun holder orden på antall kniver og fat etc.

Jaja, forhåpentligvis går det i orden.

Catzy

Skrevet

Vi hadde også gaveliste hos glassmagasinet.. Med oss så funka det helt fint.. Ikke en eneste feil, og heller ikke for mye av noe... Så det går bra noen ganger :wink:

Skrevet

Håper det går bra for oss, har nettop lagt ut liste der :roll:

Men de har klart å skrive noe feil på listen vår da, så er nok lurt å kontrollere den grundig... Kanskje var det håndskriften vår som var fæl :ler:

Skrevet

Vi har registrert liste (uten så mye innhold foreløpig) på Glasmagasinet. Er veldig praktisk at de har den på internett, ift gjester som bor utenbys og i utlandet. Men har hørt om mye surr med listene der ja, så vi håper på det beste... I verste fall får vi bare bytte ting vi evt får dobbelt av. :roll:

Har også tenkt å legge ut liste på Tilbords og evt Backe.

Skrevet
Vi har ikke fått gaven vår derfra ennå' date=' og vi har ett års bryllupsdag neste måned....... :ler:[/quote']

Men det star pa nettsiden deres at nar du har lagt ut listen kan du komme innom butikken a hente glassene... :wink:

Skrevet

Jeg bare kom til å tenke på at kanskje noen av gjestene deres har vært inne på Glasmagasinet og spurt om deres liste ligger der. Glasmagasinets bryllupsliste har blitt så vanlig at mange gjester nesten tar det som en selvfølge at ethvert brudepar legger ut en sånn liste. :ler: Jeg vet ikke, men det kan jo være en forklaring. Eller så har de registrert noen andres ønsker hos dere.

Hos oss var stort sett alt riktig. De tingene som var feil, kunne jeg gå inn og redigere via nettet. Fungerte veldig fint for oss. MEN - de hadde jo ikke flere igjen av de champagneglassene som vi skulle få i gave da. :-? Så de må vi hente nå i ettertid. :ler:

Skrevet
Hos TilBords fikk vi nydelige glass med hjerter i stetten

Skal alle som registrerer bryllupsliste hos Til Bords få glass også?

Skrevet

De roter på TilBords også, jeg er ikke brud, men gjest. 2 bryllup i år har jeg vært på og begge gangene skulle jeg kjøpe gave på Til Bords. På listen sto det at gaven ikke var kjøpt og på gavebordet lå det opptil flere av samme tingen enda de ønsket seg bare 1.

fantastisk ordlyd i dette innlegget, men jeg gidder ikke å skrive om for nå er jeg sulten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...