mamma0012 Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Er i et forhold som har vært i 8 år. Har et eget barn og et felles barn.. d siste året har jeg hatt celleforandring høy grad og dette bekymrer meg. Har oxo d siste året hatt en kul rett innenfor vagina åpning som har dukket opp plutselig for så å forsvinne. Ingen smerter el ubehag. Meeeen hver gang denne kulen har dukket opp så tror samboer jeg har vært å hatt sex med andre, dette sliter veldig på meg for jeg er totalt motstander av utroskap.. og den kulen kommer selfølgelig når jeg har vært ute av huset. Den kom i går og da hadde jeg vært på fyllinga med søppel. Men i følge han så hadde jrg vært å hatt meg et nr. Vi hadde sex dagen før og da var d ingen kul. Hva kommer denne av og hvordan bevise at jeg ikke er utro? Håper på svar.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Dra til legen, ta han med. Anonymous poster hash: 001e7...624 1
Adhara Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Tråden er ryddet for innlegg på dialekt, da dette bryter med KGs regler. Irrlys, mod. 1
mamma0012 Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2014 Nå har jeg ikke vært noen plass på en uke. Men i går måtte jeg dra å handle, så da kvelden kom så var det på plass en ny kul:-(
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Stresskuler er det en del som får. Anonymous poster hash: 4ce82...189
Gjest Passing by Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Gå til legen! Og ta med mannen så han også får svar samtidig. Kuler og utroskap henger forøvrig ikke sammen så hvordan mannen din har fått dette inn i hodet sitt må nå gudene vite, og hvorfor du sliter med dete uten å gå til legen skjønner jeg heller ikke. Kan være stresskuler som kommer fordi du vet hva slags pes du får hjemme. En annen ting, forteller du han om kulene eller må han sjekke deg nedentil hver gang du har vært utenfor døra? Hvordan finner han ut at kulen er der hvis han ikke kjenner eller dere har hatt sex? Mye merkelig her, og da tenker jeg ikke på deg TS men på Kvinneguiden generelt. Mange merkelige problemstillinger jeg aldri hadde forestilt meg fantes. 1
Gjest Daenerys Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 Tråden er ryddet for kommentar til moderering. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #9 Skrevet 16. januar 2014 Kom deg til legen du. Anonymous poster hash: 0d8fb...ed8
mamma0012 Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2014 Har time i dag.. vi har sex hjemme og da oppdage han dæm. Gtunn te at han mene d kommer av sex e han va i lag med ei for mange år siden som va utro og det ble oppdaget pga ho fikk kul i underlivet. Han mene det kommer av reaksjon på fremmend sæd. Litt spesiell reaksjon men..
Gjest Passing by Skrevet 16. januar 2014 #11 Skrevet 16. januar 2014 Da bør han bli med deg til legen/gynokologen og få innføring i kvinners anatomi og følger av sex, sammen med deg. For det første så skal du ikke gå med kuler uten å få sjekket at alt er som det skal, og for det andre skal det ikke være nødvendig å få sånne kommentarer. Lykke til!
Athene Skrevet 16. januar 2014 #12 Skrevet 16. januar 2014 Trur det kan være greit å splitte opp dette i flere problemstillinger med ulike løsninger. - Kom deg til legen og inn ut av hva kulen er. Det kan være noe farlig. - Sørg for at mannen tilegner seg litt allmennkunnskap rund kvinners underliv og sex. - Kontakt samlivsterapaut slik at dere kan få hjelp til å forbedre kommunikasjonen i forholdet. - Ved så liten tillitt dere i mellom bør muligens forholdet revurderes.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #13 Skrevet 16. januar 2014 Skjønner ikke hvordan noen kan holde ut å stadig bli beskyldt for utroskap! Og så på slike grunnlag? Blir helt matt jeg. Dra til lege. Anonymous poster hash: ae55c...f31
mamma0012 Skrevet 31. januar 2014 Forfatter #14 Skrevet 31. januar 2014 Vært hos lege fikk da beskjed om at d va en slags utvekst men han viste ikke hva det kom av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå