Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Iselinberg skrev (19 timer siden):

Savner delivio 😩

IMG_9015.jpeg

Jeg likte godt salt og pepper, og paprika versjonene 😋

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iselinberg skrev (19 timer siden):

Savner delivio 😩

IMG_9015.jpeg

Meg å! Sendte melding til Kims, men ingen planer om å produsere den igjen 😭😭

Anonymkode: e607b...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Urge Smoothe Mango og en Fantasmak jeg ikke husker navnet på, lys brus med blå etikett på.
Og de saftflaskene som var formet som en bjørn. Som visstnok egentlig var ment som saftis og skulle fryses 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.2.2014 den 0.11):

ferdig vaffel- og pannekakerøre
http://unodvendig.files.wordpress.com/2010/07/shapeimage_2-4.pnghttp://www.matvareguiden.no/bilder/8862.gif

Anonymous poster hash: cd183...b2b

Pizzabunnen i den serien var den første «rull ut» typen og mye bedre enn de som er nå! Litt saltere, ingen lukt av gjær når man åpnet pakken og heller ingen bismak av det. Det har alle de andre nå, må forhåndsteke dem for at det skal bli godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sneips skrev (2 timer siden):

Pizzabunnen i den serien var den første «rull ut» typen og mye bedre enn de som er nå! Litt saltere, ingen lukt av gjær når man åpnet pakken og heller ingen bismak av det. Det har alle de andre nå, må forhåndsteke dem for at det skal bli godt. 

Syns de ferdige pizzabunnene som er nå, har blitt så små! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwisser skrev (På 11.1.2024 den 20.02):

Jeg savner Urge Smoothe Mango og en Fantasmak jeg ikke husker navnet på, lys brus med blå etikett på.
Og de saftflaskene som var formet som en bjørn. Som visstnok egentlig var ment som saftis og skulle fryses 🤷‍♀️

Bamsesaft finnes fortsatt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motelvibes skrev (1 time siden):

Syns de ferdige pizzabunnene som er nå, har blitt så små! 

Ja, også kom det en fra eldorado som skulle være tykk, amerikansk type. Den fikk god kritikk, jeg prøvde en gang, likte den-  aldri sett den siden! Nå har vi gått over til Rema sine Pinsa bunner og meny sin italienske, men de koster jo nesten 100 kr på meny. Legg til prisen for fyll, så har man jo italiensk på restaurant 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sneips skrev (6 minutter siden):

Ja, også kom det en fra eldorado som skulle være tykk, amerikansk type. Den fikk god kritikk, jeg prøvde en gang, likte den-  aldri sett den siden! Nå har vi gått over til Rema sine Pinsa bunner og meny sin italienske, men de koster jo nesten 100 kr på meny. Legg til prisen for fyll, så har man jo italiensk på restaurant 😅

Nettopp! Får vel bake og fryse ned pizzabunner selv, så man har den enkle løsningen tilgjengelig for mindre penger for det er RAN å ta så mye for en liten pizzabunn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwisser skrev (På 11.1.2024 den 20.02):

De bjørneflaskene har de ennå. Har sett de på flere butikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maarud potetgull «saftig biff» (brun pose). Hvorfor tok de den ut av produksjon??? Istedet kjører de på,med vatianter av bruna smør, kantarell og what-not 😤

savner veldig dropsposene fra Nidar som fantes på 90-tallet: sitrondrops, syrlig blanding og bringebærdrops. Savner også Halslinser lakris MED sukker.

Og hvor ble det av kjærlighet på pinne med banan og karamell? Banankiss. Store var de også 🥲

Endret av missLynch
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (1 time siden):

Bamsesaft finnes fortsatt. 

m00na skrev (41 minutter siden):

De bjørneflaskene har de ennå. Har sett de på flere butikker

Ah! Så gøy! Ser for meg at smakspreferansene har endret seg og at den oppleves som for søt nå. Men må nesten prøve. Kan dere huske hvor dere har sett dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwisser skrev (2 timer siden):

Ah! Så gøy! Ser for meg at smakspreferansene har endret seg og at den oppleves som for søt nå. Men må nesten prøve. Kan dere huske hvor dere har sett dem?

Rema1000 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bramat tester yoghurt
Syns det var veldig skuffende at de ikke solgte denne etter 2020. Mulig de solgte den i 2021 også, men det har vært andre smaker de siste to årene. Begge yoghurtene var fantastisk gode og dessverre oppdaget jeg de ikke før langt ut i desember. Unike og gode smaker etter min mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tyggisen TOY, den savner jeg. Sikkert over 35 år siden sist jeg så den.

Anonymkode: dc840...431

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Tyggisen TOY, den savner jeg. Sikkert over 35 år siden sist jeg så den.

Anonymkode: dc840...431

TOY, ja, og Sweet Mint, knallrosa og knallhard. :ler: 

image.jpeg.d10be414f3e5c5f49ad19fa2d6aec4a3.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Brunhilde skrev (21 timer siden):

TOY, ja, og Sweet Mint, knallrosa og knallhard. :ler: 

image.jpeg.d10be414f3e5c5f49ad19fa2d6aec4a3.jpeg

Ååh, Sweet Mint hadde jeg helt glemt! Kanskje ikke akkurat det smaksmessig beste menneskeheten har produsert? Men allikevel husker jeg at jeg elsket den😄! Takk for påminnelsen🌸

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Lakris Bugg
  • Lakris Hubbabubba
  • Stimorol (rød og blå pakke) med sukker
  • Sorbits
  • Wrigley's Juicy Fruit og Spearmint med sukker
  • Toffin slik den var i de hine hårde ... seiiiiig
  • Kasper-klubber

Anonymkode: ef5ee...1e0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maarud superchips med salt og pepper. Elsket denne! Fant den før av og til på europris, nå har jeg ikke sett den på evigheter. Om noen vet hvor jeg kan få tak i, tips gjerne!

Anonymkode: 2c426...10f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...