Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet

Nei :-( Denne jeg tenker på er fra litago :-(

Er det disse du mener?

bc63237d67c0d372_400x400ar.jpg

Jeg husker jeg elsket dissei banan, men for å være ærlig så har jeg ikke registert at de

har forsvunnet :lol:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Påleggssalaten med skinke og løk!

Endret av mumfi
Gjest ungogdum
Skrevet

Er det disse du mener?

bc63237d67c0d372_400x400ar.jpg

Jeg husker jeg elsket dissei banan, men for å være ærlig så har jeg ikke registert at de

har forsvunnet :lol:

Nei :-( Det var "posjons yoghurt", med skje og sånn crispy greier på siden du kunne helle oppi!

Gjest Inggolf
Skrevet

Nei :-( Det var "posjons yoghurt", med skje og sånn crispy greier på siden du kunne helle oppi!

Ja, stemmer det- du skrev jo det over her. Bare jeg som glemte det (men

disse er jo posjons-yoghurt disse også). Det er så irriterende å ikke huske hva

du mener :sur:

Skrevet (endret)

Feil sitat...

Endret av mumfi
Gjest lillelarve
Skrevet

Jordbær-oboy savner jeg :( Det var såå nydelig!

Skrevet

Jordbær-oboy savner jeg :( Det var såå nydelig!

Har ikke sett det i Norge på leeenge, men det finnes på den amerikanske nettsiden iHerb.com om du er virkelig gira på å få tak i den! :laugh: Husker jeg elska den jordbær-oboyen, særlig siden den var i en pakke som inneholdt oboyen og en rød shaker :fnise:

Gjest ungogdum
Skrevet

Det så ikke slik ut da jeg var liten, men åååå, kanskje det er den, og at de har kommet tilbake???? :-D

hihi, jeg aner ikke, men tror Litago har gått ut av Tine sitt sortiment. Tror det er erstattet med Sprett nå, men kan ikke si det helt sikkert. Jeg skulle i alle fall ønsket at den kom tilbake! :biggrin:

Skrevet

Påleggssalaten med skinke og løk!

Denja? Flere Coop butikker har den, iallefall her i Bodø :) Jeg savner Denja sin med egg og bacon.

Gjest ungogdum
Skrevet

hihi, jeg aner ikke, men tror Litago har gått ut av Tine sitt sortiment. Tror det er erstattet med Sprett nå, men kan ikke si det helt sikkert. Jeg skulle i alle fall ønsket at den kom tilbake! :biggrin:

Så dumt! :-( Håper jeg og :danse:

Skrevet (endret)

Denja? Flere Coop butikker har den, iallefall her i Bodø :) Jeg savner Denja sin med egg og bacon.

Åj! :) Ja Denja sin! Er selv fra Bodø og har ikke funnet den på lenge, da denja (noen som sendte mail til dem) sa den var gått ut av produksjon. Mulig den er relansert i nytt design nå, for før så den helt annerledes ut, men ser at det er samme salaten. Tusen takk :hug:

Edit: Egg og Bacon står i sortimentet deres nå på denja.no under produkter. Har sett den på Rema i 2013 i allefall :)

Endret av mumfi
Skrevet

Åj! :) Ja Denja sin! Er selv fra Bodø og har ikke funnet den på lenge, da denja (noen som sendte mail til dem) sa den var gått ut av produksjon. Mulig den er relansert i nytt design nå, for før så den helt annerledes ut, men ser at det er samme salaten. Tusen takk :hug:

Hehe, artig at du og bor her da. Jeg kjøpte den siste på Coop Exstra på Mørkved trur jeg, men mener at de har den på Coop Hypermarked på City Nord :) Jeg sjekket akkurat hjemmesiden til Denja og den og den med egg og bacon er ennå nevnt der.

Skrevet

Hehe, artig at du og bor her da. Jeg kjøpte den siste på Coop Exstra på Mørkved trur jeg, men mener at de har den på Coop Hypermarked på City Nord :) Jeg sjekket akkurat hjemmesiden til Denja og den og den med egg og bacon er ennå nevnt der.

Redigerte svaret mitt på innlegget da jeg var inne å sjekka på Denja.no. Da er det håp for både meg og deg :fnise: Litt synd at jeg ikke bor i Bodø for øyeblikket, får bare håpe at de har den her jeg bor på en eller annen butikk :rolleyes:

Skrevet (endret)

Redigerte svaret mitt på innlegget da jeg var inne å sjekka på Denja.no. Da er det håp for både meg og deg :fnise: Litt synd at jeg ikke bor i Bodø for øyeblikket, får bare håpe at de har den her jeg bor på en eller annen butikk :rolleyes:

Ah trudde du bodde her. Å nå fikk jeg lyst på begge de Denja'ene :fnise:

Endret av Yesterday
Gjest lillelarve
Skrevet

Har ikke sett det i Norge på leeenge, men det finnes på den amerikanske nettsiden iHerb.com om du er virkelig gira på å få tak i den! :laugh: Husker jeg elska den jordbær-oboyen, særlig siden den var i en pakke som inneholdt oboyen og en rød shaker :fnise:

Ikke jeg heller! Åhh, ja det husker jeg. De skulle virkelig begynt å selge det igjen, i dagligvarebutikker! :laugh:

Skrevet

Ah trudde du bodde her. Å nå fikk jeg lyst på begge de Denja'ene :fnise:

Får se i morgen om jeg finner begge to. Har i alle fall ikke funnet den med skinke og løk på Rema1000 eller Kiwi her jeg bor, så får teste Coop Mega. Krysser fingrer og tær. Haha :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ikke jeg heller! Åhh, ja det husker jeg. De skulle virkelig begynt å selge det igjen, i dagligvarebutikker! :laugh:

Enig! :) Vi får sende dem mail og be dem være så snill å begynne å selge den igjen! :fnise:

Gjest lillelarve
Skrevet

Enig! :) Vi får sende dem mail og be dem være så snill å begynne å selge den igjen! :fnise:

Ja!! :ler: Det får vi gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...