kaninen Skrevet 27. oktober 2018 #1021 Del Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Var på Coop obs i dag, ser de fortsatt har Er det en Coop obs i nærheten hvor du kunne sjekket om de har? Ingen Coop Obs i nærheten her. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. oktober 2018 #1022 Del Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De har jeg gode minner fra: Anonymkode: 23dd3...15a Smakte den for første gang når jeg var 6, husker jeg syntes den smakte himmelsk 😍 Nå så synes ikke jeg den smaker like godt som for sånn 20 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. oktober 2018 #1023 Del Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, kaninen skrev: Ingen Coop Obs i nærheten her. 😕 Det var dumt 😕 Jeg kjøpte ikke nå fordi jeg ikke fikk lyst på men kunne fint fylt en hel godtepose med bare de Kjenner du noen som har en Coop obs i nærheten? Kanskje de kunne kjøpt og sendt Hehe, blir rene jakten på smørbukk dette 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. oktober 2018 #1024 Del Skrevet 27. oktober 2018 Aloha brusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Himmelblå10 Skrevet 27. oktober 2018 #1025 Del Skrevet 27. oktober 2018 kræsj-pink isen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. oktober 2018 #1026 Del Skrevet 27. oktober 2018 3 minutter siden, kaninen skrev: Ingen Coop Obs i nærheten her. 😕 De er på Extra også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. oktober 2018 #1027 Del Skrevet 27. oktober 2018 Fanta Shokata hadde det vært fint om kom tilbake 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. oktober 2018 #1028 Del Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, Himmelblå10 skrev: kræsj-pink isen Den var digg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. oktober 2018 #1029 Del Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, Titania skrev: Fanta Shokata hadde det vært fint om kom tilbake 😄 Googler den, ser den er blå og at det er sitron, ser interessant ut Når var denne i salg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. oktober 2018 #1030 Del Skrevet 27. oktober 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Googler den, ser den er blå og at det er sitron, ser interessant ut Når var denne i salg? Husker ikke, men så en forumtråd der noen etterlyste den i 2004-ish. Den var ikke blå den gangen, men flaskene har blitt det nå - de har fått den tilbake i Sverige, så lov å håpe at den kommer hit igjen etterhvert også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. oktober 2018 #1031 Del Skrevet 27. oktober 2018 1 minutt siden, Titania skrev: Husker ikke, men så en forumtråd der noen etterlyste den i 2004-ish. Den var ikke blå den gangen, men flaskene har blitt det nå - de har fått den tilbake i Sverige, så lov å håpe at den kommer hit igjen etterhvert også Blå er favorittfargen min så det er et pluss for meg i hvert fall Savner Fanta Grape, kan se ut som at den er borte vekk nå 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. oktober 2018 #1032 Del Skrevet 27. oktober 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Blå er favorittfargen min så det er et pluss for meg i hvert fall Savner Fanta Grape, kan se ut som at den er borte vekk nå 😕 Sånn så den ut før Grape har de på boks i amerikahyllene i butikker i Sverige 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaninen Skrevet 27. oktober 2018 #1033 Del Skrevet 27. oktober 2018 18 minutter siden, Zemira skrev: De er på Extra også Extra har vi! Må sjekke ut til mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaninen Skrevet 27. oktober 2018 #1034 Del Skrevet 27. oktober 2018 20 minutter siden, Winza skrev: Det var dumt 😕 Jeg kjøpte ikke nå fordi jeg ikke fikk lyst på men kunne fint fylt en hel godtepose med bare de Kjenner du noen som har en Coop obs i nærheten? Kanskje de kunne kjøpt og sendt Hehe, blir rene jakten på smørbukk dette 😅 Noen andre her nevnte Extra, så får sjekke ut der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 27. oktober 2018 #1035 Del Skrevet 27. oktober 2018 42 minutter siden, kaninen skrev: Noen andre her nevnte Extra, så får sjekke ut der! Håper de har de der, ingen karamell kan erstatte smørbukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 28. oktober 2018 #1036 Del Skrevet 28. oktober 2018 20 timer siden, Titania skrev: Fanta Shokata hadde det vært fint om kom tilbake 😄 Det er verdens beste brus! Jeg håper også at den kommer tilbake, savner den veldig! Den smakte hylleblomst og sitron. 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2018 #1037 Del Skrevet 28. oktober 2018 På 23.10.2018 den 21.21, AnonymBruker skrev: Jeg savner tiden før Smash valgte å kvitte seg med palmeoljen. Før var de helt uimotståelig gode, men fra de kuttet palmeoljen er de bare helt middels gode og jeg kjøper de nesten ikke mer. Anonymkode: 2a9bd...288 Personlig merker jeg ikke forskjell. Det er som regel også noe av det første som forsvinner på bordet på sammenkomster/fester. Anonymkode: c2d5f...a67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. oktober 2018 #1038 Del Skrevet 28. oktober 2018 2 timer siden, Daudaferd skrev: Det er verdens beste brus! Jeg håper også at den kommer tilbake, savner den veldig! Den smakte hylleblomst og sitron. 😍 Jeg vet! 😄 Jeg har en 1,5l stående kjøpt i Sverige, men kvier meg for å åpne den siden jeg ikke vet når jeg skal tilbake dit 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 29. oktober 2018 #1039 Del Skrevet 29. oktober 2018 Husker godt en type småis de hadde da jeg var lita, det var en boks formet som en kaffekopp-ish(?) som var grønn, og inneholdt grønne små kuler av saftis? Noen som husker denne, og eventuelt navnet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lonelywolf Skrevet 30. oktober 2018 #1040 Del Skrevet 30. oktober 2018 Dots 💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå