Gjest Winza Skrevet 28. september 2017 #961 Del Skrevet 28. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🙄 Anonymkode: 911d6...faa Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. september 2017 #962 Del Skrevet 28. september 2017 7 minutter siden, Winza skrev: Så gode ut, til 4kr så ville jeg hamstret inn mange Lurer på hvor mye de hadde kostet i dag...12 kr kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. september 2017 #963 Del Skrevet 28. september 2017 Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Lurer på hvor mye de hadde kostet i dag...12 kr kanskje Sikkert 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #964 Del Skrevet 29. september 2017 Kommer til å savne Denja Potetsalat! (Denja legges vel ned i disse dager) Tips til en lignende tas imot med stor takk! (Nei, Delikat sin er langifra like god! Den er mye tørrere!) Savner: -Stratos Dobbel -Riegel -Hasla -Blues -Hubba Bubba med div smaker, spes cola, nå får man kun en smak Anonymkode: d13b9...6dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crizpo Skrevet 1. oktober 2017 #965 Del Skrevet 1. oktober 2017 Husker jeg spiste en frokostblanding sent på nittitallet eller tidlig 2000 tallet som het Mini Wheats (troor jeg), med kanelsmak. Den var så god! Noen som husker den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #966 Del Skrevet 1. oktober 2017 Jeg savner Ritz Breaks med rosmarin Anonymkode: 1a960...813 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 1. oktober 2017 #967 Del Skrevet 1. oktober 2017 Freia jellybean, stratos spragle, tine iskakao og styrk med bringebærsmak savner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 12. september 2018 #968 Del Skrevet 12. september 2018 Urge Intense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 12. september 2018 #969 Del Skrevet 12. september 2018 Savner, i den forstand at jeg tror aldri det har eksistert: sukkerfri saft med sitron (eller andre syrlige frukter), som smaker mer sitron og mindre søtt. Mer balanse mellom syre og sødme, rett og slett. Har prøvd bortimot alle sitronsaftene i mange år, og aldri funnet det. Greit at saft skal smake søtt, men én variant med mindre søtstoff og mer smak hadde vært kjekt. Nå tar jeg bare bittelitt saft nederst i glasset og mye vann, men da forsvinner sitronsmaken også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. oktober 2018 #970 Del Skrevet 6. oktober 2018 Tv godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6. oktober 2018 #971 Del Skrevet 6. oktober 2018 On 9/12/2018 at 4:31 PM, Amawhatsnot said: Savner, i den forstand at jeg tror aldri det har eksistert: sukkerfri saft med sitron (eller andre syrlige frukter), som smaker mer sitron og mindre søtt. Mer balanse mellom syre og sødme, rett og slett. Har prøvd bortimot alle sitronsaftene i mange år, og aldri funnet det. Greit at saft skal smake søtt, men én variant med mindre søtstoff og mer smak hadde vært kjekt. Nå tar jeg bare bittelitt saft nederst i glasset og mye vann, men da forsvinner sitronsmaken også. Jeg pleier å ta en liten dæsj ferdigpresset limesaft oppi, da blir den litt friskere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. oktober 2018 #972 Del Skrevet 6. oktober 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. oktober 2018 #973 Del Skrevet 7. oktober 2018 Snack pack! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frulseth Skrevet 7. oktober 2018 #974 Del Skrevet 7. oktober 2018 On 1/10/2014 at 4:07 PM, Emas said: Tropobrus frå grans! Denne har de på min nærmeste Rema 1000 butikk. Så du kan enda då tak i😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #975 Del Skrevet 7. oktober 2018 salte ufo, salte bjørner, tom og jerry godteposen slik den var før, ordentlig snøre (salt lakris, lakris, karamell, jordbær). Teksturen idag er klissete og rakner for ingenting. Dinosaurkjeks, og den dropsen...molekyler tror jeg de het? Og er det lov å si brus også? sansao og pink panther brus. Anonymkode: 8e208...781 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frulseth Skrevet 7. oktober 2018 #976 Del Skrevet 7. oktober 2018 Jeg savner Fat Frog vannis fra Drammens is. Bugg med cola smak koffeinfri Coca-Cola Hjem-Is bar fra Hjem-Is bilen Tine Milkshake banan Kjeft (den blå fra 80-tallet) Savner at smågodt (krokodiller ol.) var hardt og hadde tyggemotstand. Altfor mykt og "ferskt" nå. og fra nyere tid savner jeg Jellypop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. oktober 2018 #977 Del Skrevet 7. oktober 2018 1 time siden, Frulseth skrev: Jeg savner Fat Frog vannis fra Drammens is. Bugg med cola smak koffeinfri Coca-Cola Hjem-Is bar fra Hjem-Is bilen Tine Milkshake banan Kjeft (den blå fra 80-tallet) Savner at smågodt (krokodiller ol.) var hardt og hadde tyggemotstand. Altfor mykt og "ferskt" nå. og fra nyere tid savner jeg Jellypop. Sist gang jeg så en kjeft drikk var i 2009, savner den med cola smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. oktober 2018 #978 Del Skrevet 11. oktober 2018 Melkesjokolade Boble 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #979 Del Skrevet 11. oktober 2018 Kalorifri sjokolade Anonymkode: 3b52d...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 12. oktober 2018 #980 Del Skrevet 12. oktober 2018 Savner Grandiosa Kebabpizza Beste frossenpizza ever. Hvorfor måtte de slutte med den? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå