AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #401 Del Skrevet 30. januar 2014 Å, det var en special edition av Kvikk Lunsj en gang på slutten av 90-tallet, begynnelsen av the naughties. Kvikk Lunsj med blåbær. De kunne godt kuttet ut den vanlige Kvikk Lunsjen for min del og kun solgt med blåbær. Anonymous poster hash: 3eb5d...ee4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 30. januar 2014 #402 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg savner sånn calzone fra al fresca (tror jeg det var), jeg! Ble solgt på Rema og Bunnpris. Enten kylling- eller ost og skinkefyll. Noen som har sett sånne i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. januar 2014 #403 Del Skrevet 30. januar 2014 De calzonene husker jeg. Sønnen min var veldig glad i de, men har ikke sett de på en god stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vasa Skrevet 30. januar 2014 #404 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Tricolore?:DNei, colore. Nugatt stang i midten Bilde av den her Endret 30. januar 2014 av Vasa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. januar 2014 #405 Del Skrevet 30. januar 2014 Den gamle Pariserpizzaen. Den hadde ekte ost. Den som lages nå har sånn tullete topping, og smaker dritt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 30. januar 2014 #406 Del Skrevet 30. januar 2014 Savner Corny-isen! ENDELIG en glutenfri kjeksis! Også bare slutter de å selge den! God var den også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mercury_ Skrevet 30. januar 2014 #407 Del Skrevet 30. januar 2014 Rød smash Husker vi bare kjøpte den helt til den gule tok over... Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. januar 2014 #408 Del Skrevet 30. januar 2014 Savner Corny-isen! ENDELIG en glutenfri kjeksis! Også bare slutter de å selge den! God var den også Jeg savner den og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #409 Del Skrevet 30. januar 2014 Frosne grønnsaksblandinger som ikke inneholder (mengder) av gulrøtter. Hvorfor må alle blandinger innholde så mye gulrøtter? Anonymous poster hash: 84185...b8d Det finnes da grønnsaksblandinger uten gulrot? Har nå det her jeg bor iallefall. Anonymous poster hash: 75596...dce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 30. januar 2014 #410 Del Skrevet 30. januar 2014 Savner den duo yoghurten med karamellsaus. Den var god den. Åh ja, den husker jeg! Den var ufattelig god den. Sikkert ei heftig kaloribombe, men verdt det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #411 Del Skrevet 30. januar 2014 Rød smash Husker vi bare kjøpte den helt til den gule tok over... Nam! Den husker jeg ikke. Bildet du la ved var så lite, hvilken smak hadde den? Anonymous poster hash: a74d5...037 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 30. januar 2014 #412 Del Skrevet 30. januar 2014 Åh ja, den husker jeg! Den var ufattelig god den. Sikkert ei heftig kaloribombe, men verdt det! Ja, den var superdigg! Heheee, gode minner fra ungdomsskolen- det gikk med en sånn yoghurt pluss en litago omtrent hver dag jeg var på skolen Kjempesunn og næringsrik skolemat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 30. januar 2014 #413 Del Skrevet 30. januar 2014 Den husker jeg ikke. Bildet du la ved var så lite, hvilken smak hadde den? Anonymous poster hash: a74d5...037 http://profileengine.com/groups/profile/432080371/vi-vil-ha-rd-smash-tilbake-i-butikkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 31. januar 2014 #414 Del Skrevet 31. januar 2014 Savner den duo yoghurten med karamellsaus. Den var god den. Den savner jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 31. januar 2014 #415 Del Skrevet 31. januar 2014 Frosne grønnsaksblandinger som ikke inneholder (mengder) av gulrøtter. Hvorfor må alle blandinger innholde så mye gulrøtter? Anonymous poster hash: 84185...b8d Ja vet, hater kokte gulerøtter!! De bruker det nok fordi det er billig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 31. januar 2014 #416 Del Skrevet 31. januar 2014 Ja vet, hater kokte gulerøtter!! De bruker det nok fordi det er billig. For ikke å snakke om erter, de er heller ikke særlig gode ihjelkokt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 5. februar 2014 #417 Del Skrevet 5. februar 2014 Savner Stjernepose! Sikkert full av alskens livsfarlige e-stoffer, men dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansedilla Skrevet 5. februar 2014 #418 Del Skrevet 5. februar 2014 Savner sånn kindergodteripose. Med choco-bons, kinderegg, kinder maxi ++ Fikk den en sjelden gang i helgene da jeg var liten - den var så dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 5. februar 2014 #419 Del Skrevet 5. februar 2014 Savner TV-godt. Det spiste jeg da jeg var liten. Rød pose. Også savner jeg french fries med hot tomato. Den skulle finnes i Sverige som hot tomato fries, men tror den er blitt borte der også. Fant den ikke hverken på Estrella sine sider eller i to store matbutikker i Sverige på fredag. Savner også noe dansk godis som het Gumleguf. Husker ikke om det var noe godt engang, bare at eskene og reklamen var kule. Var liten da, lurer på om reklamen gikk på sky channel eller noe sånt. Også savner jeg bonbon i adskilte småposer. Hestepærer, råtne fisk, hundeprutter, måkeklatter osv. Vet noen av de fins i søppeldyngaposen, men det er så mange vonde der også, så kaster ofte halve posen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 5. februar 2014 #420 Del Skrevet 5. februar 2014 Savner TV-godt. Det spiste jeg da jeg var liten. Rød pose. Også savner jeg french fries med hot tomato. Den skulle finnes i Sverige som hot tomato fries, men tror den er blitt borte der også. Fant den ikke hverken på Estrella sine sider eller i to store matbutikker i Sverige på fredag. Savner også noe dansk godis som het Gumleguf. Husker ikke om det var noe godt engang, bare at eskene og reklamen var kule. Var liten da, lurer på om reklamen gikk på sky channel eller noe sånt. Også savner jeg bonbon i adskilte småposer. Hestepærer, råtne fisk, hundeprutter, måkeklatter osv. Vet noen av de fins i søppeldyngaposen, men det er så mange vonde der også, så kaster ofte halve posen. Det er ikke Estrella i Sverige som produserer french fries, det er OLW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå