Gå til innhold

Snacks / matvarer som du savner i butikken.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke sett det i Norge på leeenge, men det finnes på den amerikanske nettsiden iHerb.com om du er virkelig gira på å få tak i den! :laugh: Husker jeg elska den jordbær-oboyen, særlig siden den var i en pakke som inneholdt oboyen og en rød shaker :fnise:

Tuuusen takk for at du sa det! Nå ble jeg skikkelig glad :biggrin: Denne går rett i handlekurven hos meg nå! Enn at jeg ikke har sett(eller i det hele tatt tenkt på å lete etter det) det der før da, jeg som er storkunde hos iherb. Nå er det bare å vente på lønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tuuusen takk for at du sa det! Nå ble jeg skikkelig glad :biggrin: Denne går rett i handlekurven hos meg nå! Enn at jeg ikke har sett(eller i det hele tatt tenkt på å lete etter det) det der før da, jeg som er storkunde hos iherb. Nå er det bare å vente på lønn!

Vær så god :hug: Glad jeg kan hjelpe! Elsker forresten iHerb selv, noe som er litt farlig, hehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så god :hug: Glad jeg kan hjelpe! Elsker forresten iHerb selv, noe som er litt farlig, hehe :fnise:

finner ikke jordbær oboyen. kan du sende link?:)

Anonymous poster hash: 2fc8d...674

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema 1000 har sluttet med jelly beans i smågodtet. Det savner jeg forferdelig :( Må til Kiwi eller Meny for å få tak i det nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denja? Flere Coop butikker har den, iallefall her i Bodø :) Jeg savner Denja sin med egg og bacon.

Den fra Denja så jeg for ikke lenge siden på Eurospar på Mørkved, men kanskje denne kan være en god erstatter? ;)

50286.png?_encoded=2f66666666666678302f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt! :-( Håper jeg og :danse:

Det er en type i butikken som ligner veldig på sånn du beskriver... Vanlig rundt yoghurt-boks med fargerike kuler på toppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller! Åhh, ja det husker jeg. De skulle virkelig begynt å selge det igjen, i dagligvarebutikker! :laugh:

Den var faktisk tilbake for litt siden i begrensa opplag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en type i butikken som ligner veldig på sånn du beskriver... Vanlig rundt yoghurt-boks med fargerike kuler på toppen?

singlepack_barneyoghurt_banan.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

finner ikke jordbær oboyen. kan du sende link? :)

Anonymous poster hash: 2fc8d...674

Ja, så klart :) Her er den: http://www.iherb.com/Nesquik-Nestle-Strawberry-21-8-oz-618-g/36017#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=nesquik%20nestle%20strawberry&rc=3&sr=null&ic=1

Den er fra nesquik da, men smaker det samme :) Forresten hvis linken blir sletta så heter produktet nesquik strawberry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det noen gang har vært i butikk pga. lite salg, meeen skulle i allefall ønske at de solgt cola light i 4-pakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som husker en brus som het JAFFA (tror det var det..) med smak av blodappelsin.. Nam, den var sååå god! Tror ikke jeg har sett den siden jeg var liten, dvs sånn 10 år siden ca. Noen som vet om den produseres fortsatt? Fikk kjøpt den på Mix husker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som husker en brus som het JAFFA (tror det var det..) med smak av blodappelsin.. Nam, den var sååå god! Tror ikke jeg har sett den siden jeg var liten, dvs sånn 10 år siden ca. Noen som vet om den produseres fortsatt? Fikk kjøpt den på Mix husker jeg

Ja, de har den i Finland. Den er god, vil dra dit å kjøpe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fra Denja så jeg for ikke lenge siden på Eurospar på Mørkved, men kanskje denne kan være en god erstatter? ;)

50286.png?_encoded=2f66666666666678302f3

Hmm har ikke sett den der, men bor ikke langt unna eurospar ;) takker! Trur jeg har spist den andre og at den ikke var like god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...