Gjest ungogdum Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 (endret) q Endret 10. januar 2015 av ungogdum
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Hei! Jeg trenger hjelp. Mulig jeg trenger motivasjon. Men akkurat nå føler jeg at jeg trenger veiledning; en konkret oppskrift. Jeg er manisk depressiv, det er relevant, til en viss grad. Det er mye tankesurr i hodet mitt, men det jeg føler jeg sliter mest med akkurat nå er å organisere og planlegge. Jeg sliter med veldig med rutiner. Har dere en oppskrift for hvordan man kan planlegge en dag, måned, år? Er det noen i samme situasjon, eller noen voksene erfarne sjeler der ute som har noe å dele? - Jente 20 Jeg er bipolar og fikk diagnosen for 10 år siden. Helt vanlig å føle at man sliter med å planlegge og organisere. Lurer på om du går til behandling? Hvis ikke ville jeg bedt legen om hjelp til å få behandling og kanskje noe medisinering? Da jeg fikk diagnosen for 10 år siden så gikk jeg først bare apatisk rundt og livet bare gikk fra meg. Til slutt måtte jeg ta grep og fant heldivis et godt behandlingstilbud og sammen med medisinering så kom jeg meg på fote igjen, selv om det tok meg 7 år! Anonymous poster hash: 884b1...a06
Gjest ungogdum Skrevet 9. januar 2014 #3 Skrevet 9. januar 2014 (endret) 1 Endret 10. januar 2015 av ungogdum
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå