AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Har en haug med matcher, men ingen snakker. Selv ikke de jeg har hilst på. Hva faen er vitsen med å være på tinder om man ikke vil bli kjent? Anonymous poster hash: ccbcc...468
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 de er der bare for å glane? å det er fåtallet som "vil bli kjent". de fleste vil bare finne noen å ha seg med... Anonymous poster hash: 93ea5...648 1
Brian O'Conner Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Skriver hei så blir jeg blokkert, hva er poenge med å like meg? Skal skriver Hei har du lyst til å bli rundpult så hardt at du ikke kan gå på flere dager yolo swag !!??!,!? :******$$ 2
GudSelv Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Har blitt kontaktet av 3 av 21 jenter som har matcha med meg. Jeg er vel en av de som ikke chatter med noen se bort ifra de som har kontaktet meg. Jeg har ikke kontaktet noen selv fordi det er nok å styre med de jentene jeg har blitt kjent i det siste i den virkelig verden.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 1. Folk som bare er på tinder fordi de er nysgjerrig/synes det er tull. 2. Folk som bare er nysgjerrig på hvem de får match på. 3. Folk som allerede prater med folk fra før av der inne og derfor ikke tar seg tid til å svare alle. 4. Folk som har slettet appen/ikke besøkt den etter at dere matchet og derfor ikke ser meldingen/matchen Det siste skjedde med meg, lastet ned appen på et vors for å se hva det var, lastet den ned på nytt senere (også på et vors) og da var innboksen full av gutter som lurte på hvorfor jeg ikke svarte dem og det til tross for at jeg hadde deaktivert profilen i mellomtiden. Anonymous poster hash: a168a...bd5 1
Gjest Awzm me Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har ikke Tinder, men min venninne er der, og hun gjør det tydeligvis bare for å trykke liker eller ikke liker på folk, for hun svarer ingen... 1
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2014 #7 Skrevet 9. januar 2014 Jeg er på Tinder nu og det er adskillig mange kjentfolk her.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #8 Skrevet 12. februar 2014 Jeg fikk match med en jeg er litt betatt av/har hatt sex med for ikke så altfor lenge siden, som jeg trodde hadde avvist med ved å spille silence-kortet. Hva gjør jeg nå? Jeg er så patetisk at jeg til stadighet sjekker om han er pålogga, noe han sjelden er. Anonymous poster hash: 31d55...054
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #9 Skrevet 12. februar 2014 *dytt* AB #8. Anonymous poster hash: 31d55...054
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #10 Skrevet 12. februar 2014 Jeg chatter ikke fordi jeg får bare matches med folk på andre siden av landet. Anonymous poster hash: 5798b...709
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #11 Skrevet 12. februar 2014 Jeg og meldte meg inn pga nysgjerrigheten tok over. Mange match men nesten ingen chat, med unntak av han ene som tilbød seg å være slaven min for en kveld Nei, tror nok denne appen blir slettet. Selv om jeg er singel og kunne tenkt meg noen å flørte med så blir dette litt for ren "sex jakt" for min del. Men så bildet ditt og profilen din blir liggende der inne uansett? Selv om du sletter deg? Ikke bra.. Anonymous poster hash: 9eca3...3c1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #12 Skrevet 13. februar 2014 Jeg er ikke på facebook, og har ikke lyst å være der heller, da jeg har så få venner og bekjente at det ville vært flaut. Kan jeg opprette en anonym profil på et kallenavn på facebook med bare bilder av meg og slippe å legge til noen venner, slik at jeg kan bruke bildene på Tinder? Anonymous poster hash: 2ab4b...73c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå