Gå til innhold

Tøff på avstand

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En flørt ga stadig uttrykk for at han hadde lyst på meg. Dette gjorde han både gjennom fysiske tilnærmelser og gjennom ord og komplimenter, både når vi møttes og via sms. Men prøvde jeg å invitere ham hjem til meg for å virkeliggjøre fantasiene (han runker jo til meg, og hadde klare ideer om hvilke stillinger han ville ta meg i), passet det aldri. Jeg har i ettertid fått "bevis" på at han var opptatt, men han tok jo heller ikke initiativ en gang det måtte passe for ham.

Nå har jeg kuttet ut med ham, det skjedde jo ingenting. Og så har jeg begynt å tenke: Etter som han kun var tøff på avstand, betyr det at han egentlig ikke var så gira på meg allikevel? Hvorfor skulle han i såfall be om bilder og fortelle meg at han runket med meg i tankene da?

Anonymous poster hash: 72995...063

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er som overskriften antyder, at han bare har det i kjeften? At prestasjonspresset blir for stort?

Har møtt en lignende fyr.Vi hadde sex for neste 1 år siden,og han forteller fortsatt på chat og sms ting som antyder at han vil ha sex.Men hver gang vi avtaler å møtes avlyser han avtalene.

Så lenge du vet at det ikke er andre damer inni bildet,og du er plan B vil jeg gå ut i fra at han er usikker og nervøs.

Anonymous poster hash: f6c9a...1ae
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er som overskriften antyder, at han bare har det i kjeften? At prestasjonspresset blir for stort? Har møtt en lignende fyr.Vi hadde sex for neste 1 år siden,og han forteller fortsatt på chat og sms ting som antyder at han vil ha sex.Men hver gang vi avtaler å møtes avlyser han avtalene. Så lenge du vet at det ikke er andre damer inni bildet,og du er plan B vil jeg gå ut i fra at han er usikker og nervøs. Anonymous poster hash: f6c9a...1ae

Det behøver vel kanskje ikke være noe verre enn det, nei... Jeg synes bare det er så rart, han er en del år eldre enn meg, og sannsynligvis også mer erfaren.

Venninnen min (som også er en bekjent av ham) mener også at han er litt usikker, og bare gitt uttrykk for å være selvsikker, også når det gjelder jenter. Jeg vet blant annet at han har (hatt) en FF på en annen kant av landet, hun er mye mer frempå. Dette er en venninne av min tidligere nevnte venninne (la oss kalle henne Anna, for lettvinthets skyld), og Anna har en teori om at jeg er "for pen" og har et litt for "snill pike"-image, noe som styrker prestasjonsangsten.

Huff, jeg vet liksom ikke om jeg skal ta det personlig (at jeg ikke er så tiltrekkende som han har gitt uttrykk for), eller om jeg skal tenke at det rett og slett er at han ikke tør..

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Jeg synes ikke du har noen grunn til å ta det personlig. Det høres ut som han likte det han så, men det høres også ut som at han har litt prestasjonsangst. Og grunnen til det kan jo være så mangt...

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen menn som kan kjenne seg igjen i denne usikkerheten? Eventuelt har noen andre innspill på hvorfor han bare er tøff over telefon eller når han er opptatt/utilgjengelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...