Gå til innhold

Jen Selter lever av sin egen rumpe

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10149447

Kjempefin, deilig og alt det der, men er ikke denne rumpa litt stor? for å være perfekt mener jeg.

Kjør debatt.

(Ikke slakt meg dersom det allerede er en tråd om denne rumpen :) )

Anonymous poster hash: 3d125...6a6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor? I grunnen ikke. Hun jobber jo ganske hardt med å dytte den ut på bildene. Regner ikke med at hun går med ekstrem svai i ryggen til vanlig.

Hva noen synes er perfekt er vel uansett ganske subjektivt.

AnonymBruker
Skrevet

Noe større hadde vært stygt, men syns ikke den blir for stor så lenge den holder seg sånn :-) Skal startet med treningsprogramet hennes for mage og rumpe for fult nå! Nicki Minaj derimot, har altfor stor rumpe - ikke Jen Selter.

Anonymous poster hash: 8b46d...21c
Skrevet

Hun har en fin rumpe, men den er ikke noe spesiell. Ser mange kvinner på treningsstudioer og på gaten som har like fin rumpe. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skriver VG om dette? Er det interessant overhode?

Anonymous poster hash: a1fab...a3c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noe større hadde vært stygt, men syns ikke den blir for stor så lenge den holder seg sånn :-) Skal startet med treningsprogramet hennes for mage og rumpe for fult nå! Nicki Minaj derimot, har altfor stor rumpe - ikke Jen Selter.

Anonymous poster hash: 8b46d...21c

Hvor fant du det programmet?

Anonymous poster hash: 3145f...377

Gjest Inferno
Skrevet

Jeg har nesten slik rumpe! Kanskje jeg skal ta noen ekstra knebøy og deretter begynne å legge ut bilder på KG sammen med kontonummer?

Skrevet

Hvorfor skriver VG om dette? Er det interessant overhode?

tydeligvis?

Skrevet

Jeg synes den var kjempefin, og absolutt ikke for stor! Ikke så veldig spesiell heller, vil jeg si. Det ser ut som at svai i ryggen, bukser som følger rumpa godt - også i sprekken, og flatterende vinkler på bildene gjør at den ser hakket bedre ut enn hvilken som helst jente som trener rumpa.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

tydeligvis?

Hva mener du med tydeligvis?

Skrevet

Hva mener du med tydeligvis?

jeg mener at det tydeligvis er interessant, for noen. Sånne nettaviser er jo glad i sånne "clicks" vettu

AnonymBruker
Skrevet

jeg mener at det tydeligvis er interessant, for noen. Sånne nettaviser er jo glad i sånne "clicks" vettu

Det er jo ikke interessant for folk, er bare det at folk vil se på rumpen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes rumpa hennes var fin jeg. Det jeg synes er ironisk er at hun sluttet på skolen for å leve av å vise den frem, men uttaler at hun ikke liker å bli sett på :rolleyes:

Anonymous poster hash: 0a2ab...991
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

STOR? haha... Ta deg en tur til brasil eller spania engang, der er en sånn rumpe normalt. Den er iallfall langt fra stor.

Anonymous poster hash: f52b5...95a
Gjest BabyBlue
Skrevet

Hun fikset på nesa da hun var 15, så kan jo begynne å spekulere i om rumpa også er fake. Synes liksom at leggene og lårene og resten av kroppen var for smått i forhold.

Men om den er ekte så er det faen så godt gjort, skjønner godt at hun blir sponset av både det ene og det andre med den bakdelen der!

Gjest BabyBlue
Skrevet

STOR? haha... Ta deg en tur til brasil eller spania engang, der er en sånn rumpe normalt. Den er iallfall langt fra stor.

Men hun er hvit?

AnonymBruker
Skrevet

Men hun er hvit?

Også? Hun har da ikke stor rumpe. Har større rumpe enn henne og jeg er da også hvit. Ser hver dag på treningssenteret jenter med større rumpe enn det der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes forøvrig hun har en fin rumpe, ikke WOW men fin. Men stor er den ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...