AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #1 Skrevet 8. januar 2014 Jeg bruker truseinnlegg hver dag, da jeg sliter med utflod. Det jeg lurer på da er om dette er farlig? Kan det forstyrre underlivet på noen måte? Har brukt truseinnlegg hver dag i mange år nå. Anonymous poster hash: b62e8...d32
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Så lenge du skifter jevnlig er det ikke farlig eller forstyrrende på noen måte, nei. Anonymous poster hash: 62380...02c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 Bruker truseinnlegg hver dag selv, men ikke om natta. Skifter etter behov og har et friskt og bra underliv, om jeg skal si det slik Anonymous poster hash: c1800...919
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #4 Skrevet 8. januar 2014 Bruker ikke om natten nei, men jeg er ikke så flink til å skifte på de. Det er flaut å si at jeg kan gå med det sammen en hel dag Anonymous poster hash: b62e8...d32
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #5 Skrevet 8. januar 2014 Nå har jeg et sunt underliv, så det er ikke ofte jeg bruker truseinnlegg, men jeg skifter som regel kun en gang om dagen med mindre det er en grunn til at det er ekstra utflod. Ser ikke noe galt i det. Det viktigste er at underlivet får puste, så det er lurt med bomullstruser når man ikke bruker truseinnlegg. Om natten er det naken eller i løst nattøy som gjelder. Anonymous poster hash: 2c94e...024 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 jeg bruker truseinlegg hver dag, ellers må jeg bytte truse 10 ganger om dagen. har sjekka det å alt er vist normalt, men utfloden får ikke legen gjort noe med -.- hater det! men hva skal man gjøre Anonymous poster hash: ddea0...de1 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Jeg brukte truseinnlegg hver dag tidligere. Jeg klarte "venne meg av" med det, og nå har jeg nesten ikke utflod lengre. Bruker hun bommulstruser, aldri string, unngår truseinnlegg = happy underliv. Anonymous poster hash: 956b6...2b3 2
*Mocca* Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Så glad jeg ble for å finne denne tråden! Trodde det var bare meg jeg.... Da er jeg hvertfall ikke alene om å måtte bruke truseinnlegg daglig...... Gjorde det ikke før, men etter jeg fikk barn så har jeg ikke noe valg. Noe har endret seg.... Jeg har ikke med meg iløpet av dagen, men er jeg hjemme så skifter jeg når jeg ser behovet, men jeg kan også fint skifte kun morgen og kveld. Jeg prøver å sove uten om natten, men det er avhengig av mengden utflod rett og slett.
Gjest Inferno Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/05/22/feminine-hygiene-products.aspx http://sushinisen.hubpages.com/hub/HOW-SAFE-ARE-YOUR-SANITARY-PRODUCTS-The-hazards-of-using-pads-and-tamponss ...og en haug med andre artikler kom opp ved et enkelt googlesøk.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har siden 7. klasse vært plaget med mye utflod, og synes det er flaut å ta av meg trusa i garderoben på treningsstudioet, jeg har aldri sett noen andre der som bruker truseinnlegg.. Anonymous poster hash: a2ded...d75
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har siden 7. klasse vært plaget med mye utflod, og synes det er flaut å ta av meg trusa i garderoben på treningsstudioet, jeg har aldri sett noen andre der som bruker truseinnlegg.. Anonymous poster hash: a2ded...d75 men må du ta av deg trusa der da? Om det er for å dusje, så kan du vel dusje hjemme istedenfor? Anonymous poster hash: e4fd3...8f4
Gjest HappyWaffle Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 Jeg har siden 7. klasse vært plaget med mye utflod, og synes det er flaut å ta av meg trusa i garderoben på treningsstudioet, jeg har aldri sett noen andre der som bruker truseinnlegg.. Anonymous poster hash: a2ded...d75 gå inn på do å ta ut truseinlegget der ingen som trenger å vite noe selv om det er helt normalt.
Gjest HappyWaffle Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 Jeg brukte truseinnlegg hver dag tidligere. Jeg klarte "venne meg av" med det, og nå har jeg nesten ikke utflod lengre. Bruker hun bommulstruser, aldri string, unngår truseinnlegg = happy underliv. Anonymous poster hash: 956b6...2b3 how??? hvor lenge tok det før det var "normalt"?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #14 Skrevet 8. januar 2014 how??? hvor lenge tok det før det var "normalt"? Det lurer jeg og på! Er det noen andre måter å bli kvitt utflod på? hvis noen vet av en, så fortell Anonymous poster hash: db306...b87
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #15 Skrevet 9. januar 2014 how??? hvor lenge tok det før det var "normalt"? Det er en overgangsfase som er ganske kjip. Jeg begynte med å ikke ha truseinnlegg hver gang jeg var hjemme (og derfor helle kunne skifte truse ved behov), pluss ikke sitte med bena i kryss hele tiden. Og som sagt, ikke stringtruse, heller truse som sitter litt løst. Og bomull, ikke noe syntetisk. Jeg vet ikke om det funker for alle, men for meg funket det - heldigvis! Anonymous poster hash: 956b6...2b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå