Gå til innhold

Hvor sterke er dine klitorisorgasmer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke orgasme vaginalt, bare ved stimulering av klitoris, men de er så korte! Det er veldig godt og jeg skjelver når det skjer, og jeg blir helt ekstremt følsom med en gang det går så stimuleringen av klitoris må stoppe med en gang for at orgasmen ikke skal stoppe. Ofte er de så kortvarige at enkelte menn jeg har hatt sex med ikke "tror på" at jeg har kommet. Er det uvanlig at de er så korte? Hvor sterke og langvarige er det "vanlig" at de er?

Anonymous poster hash: 7de9b...ab8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Varierer veldig. Mine varer i alt fra 3 sek til 10 sek.
Gjør jeg det selv og kun bruker vibrator får jeg korte, men hvis jeg stimulerer skjeden samtidig blir den lenger.
Jeg er også sånn som deg. Klitoris blir ekstremt følsom og det er umulig å fortsette. Men om man masserer lett ved siden av klitoris eller fortsetter med skjedestimuli kan du få lengere orgasmer ;)

Anonymous poster hash: db34b...234
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er samme som deg. De varer ikke i mer en 3 sek, men får sånne "mini" orgasmer først. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Har aldri fått vaginal orgasme :/

AnonymBruker
Skrevet

De beste orgasmene kommer i dusjen. Pun indended. Men ja, det er sant. Er nok noe med varmt vann og trykk rundt hele området.

Anonymous poster hash: f9082...885
AnonymBruker
Skrevet

De kan være veldig sterke, og får ofte flere stykker etter hverandre. Vanligvis varer en i rundt .. 10 sek ? så kommer det som oftest en ny en rett etter den, osv. Men dette er med vibrator, klarer ikke få orgasme på noen annen måte (bortsett fra dusjen). :(

Anonymous poster hash: 011c0...724
AnonymBruker
Skrevet

får ikke orgasme med mindre jeg har klitorisvibrator og g-punkt stimulator... det er EN mann som har fått meg til å få vaginal orgasme, å det var heftige saker altså! enda bedre enn med vibrator :P

men jeg er avhengig av å bruke leker. tror jeg har blitt for vandt til det :)

Anonymous poster hash: 85e2b...1ed
AnonymBruker
Skrevet

max 5 s

Anonymous poster hash: 8679d...3a1

Gjest Bringebær55
Skrevet

Føler at dettte blir litt som å spørre hvor langt er et tau. Regner med at dette er såpass induviduelt og vanskelig å forklare. Mine orgamser varierer veldig, det er så mye som spiller inn. Har hatt noen klitorisorgasmer som har vart i 30-40 sek, og noen som nesten er over før de har begynt. Jeg har aldri klart å få vaginalorgasme, men føler ikke det er noe savn (vet jo ikke hva jeg går glipp av) for orgasmene jeg får med min samboer sender meg himmelhøyt likevel :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror dere damer ødelegger dere selv (ikke alle) med å bruke så mye leketøy, og bare stimulere klitoris. Samme som menn, hvis vi runker mye blir vi mer utholdende (som er bra for oss), men damer bør jo helst komme fort, for å være sikker på at han ikke blir ferdig først.

Anonymous poster hash: c7e5e...156
Skrevet

Syns klitorisorgasmene var sterkere før, men til gjengjeld serieorgasmer jeg til det uendelige.

Etter svangerskapet har derrimot penetreringen i seg selv kjentes mye bedre ut enn klitorisorgasmene, tror jeg begynner å nærme meg min første vaginale orgasme! Sex har aldri vært bedre!

AnonymBruker
Skrevet

Mine varer i ca. 10-15 sekunder. Skulle ønske de varte lenger! :fnise:

Anonymous poster hash: 40b1f...e94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...