AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Noen som har vært der eller vet noe om dette stedet? Leste at det var et av de beste stedene i Thailand og reise med tanke på været i juni. Vi er 2 venninner som tenkte å reise 2 uker. Er ute etter fine strender, sol og varmt vær, litt shopping og god mat. Et pluss om det også går an å oppsøke litt liv. Er i midten av 20 årene. Alt av hjelp tas imot med stor takk! Anonymous poster hash: 3d46d...acc
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #2 Skrevet 8. januar 2014 Heldiggriser!!!! Vi var på Koh Samui for et par år siden og bodde helt sør i Chaweng, på dette hotellet:http://www.samuiresotel.com Vi elsket det fra første stund; det var rent og pent der, de ansatte var veldig hyggelige og serviceinnstilte, det var et rolig område og veldig god mat. Enkel, men super frokost. Vi bodde først på selve hotellet, hadde fantastisk utsikt ))) De siste dagene booket vi om og hadde en Ocean Pool Villa. Helt konge med eget basseng, rett på stranden I hovedbassenget var det poolbar og MYE happy hour Vi bestilte lunsj ned på stranda flere dager og fikk også massasje Det eneste jeg vil sette fingeren på er at det ikke var gratis wi fi; dette var relativt dyrt. Men rett borti gata var det en cafe/ restaurant som vi noen ganger spiste lunsj på og der var det gratis wi fi Så fikk vi lagt ut noen misunnelses-bilder på Facebook og sjekket nettaviser her hjemme osv. Handa på hjertet; den beste ferien vi har hatt Og vi har reist MYE!! Enjoy!! Anonymous poster hash: 96814...5e6
Brunost Skrevet 8. januar 2014 #3 Skrevet 8. januar 2014 (endret) Koh Samui er det fineste stedet jeg har vært på fikk skikkelig "ro i sjela" av å være der. Dro med familie, så vet ikke hvordan det er med festing osv. Men et fantastisk feriested med fine strender, god mat og god massasje! Endret 8. januar 2014 av Brunost
super-ida Skrevet 9. januar 2014 #4 Skrevet 9. januar 2014 Har og vært på koh samui..... I to omganger. Bodd i/på chaweng (området) begge gangene, siste gangen på montien house som er et kurant hotell. Ligger PÅ stranden, og midt i sentrum...... Men jeg vil anbefale dere en tur med fergen til koh tao.....det er en helt annerledes øy....litt skånet for harryfaktoren på en måte. Her er det dykkerene som "regjerer", sånstemningen er laidback og god!!!! Absolutt verdt et besøk i mine øyne. Og det å ta dykkelappen når dere er der nede..... Gjør det!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #5 Skrevet 9. januar 2014 Vil heller anbefale Ko Phangan. Ko Samui er mer turistifisert og med mer gamle griser. Skandinaver overalt. Typisk sydensted. Anonymous poster hash: f2352...e56
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2014 #6 Skrevet 9. januar 2014 Vi hadde det fint på Koh Samui. Trivelig hotell og vi var nesten alene på stranden (påske). Vi bodde på Lamai beach, som er stranden under Chaweng. Chaweng er hovedstranden kan du si, det skjer mest der, men der er også mer folk på stranden. Dra på tur til Marine nasjonalpark, det var en fantastisk tur!! Og husk solkrem, solkrem og atter solkrem. Hele tiden. Anonymous poster hash: 5cb6e...448
super-ida Skrevet 10. januar 2014 #7 Skrevet 10. januar 2014 Koh pangan er jo stedet der det arrangeres fullmoonparty..... Og med mindre du er keen på å stå som sild i tønne, mens folk tisser over alt og har seg "bak hver busk" så ville jeg styrt unna..... Ta heller fergen videre til koh tao <3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Koh Samui er en fin plass! Men er mye turister.. Uansett vær forsiktig, jeg ble voldtatt der i fjor. Anonymous poster hash: ab20a...f3a
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #9 Skrevet 13. januar 2014 Vil heller anbefale Ko Phangan. Ko Samui er mer turistifisert og med mer gamle griser. Skandinaver overalt. Typisk sydensted.Anonymous poster hash: f2352...e56 Til dels enig, men om man holder seg unna Chaweng og f.eks bor på Mae Nam, slipper man en del av inntrykket. Bodde selv på Mae Nam, og det var veldig trivelig, var på Chaweng en gang og syntes det var ekkelt og utrivelig, med fulle partymennesker og de gamle grisene med de unge jentene. Det er også veldig greit å ta turer til andre steder med båt og overnatte siden det er så billig med overnatting f.eks Koh Tao, veldig bra med snorkling der. Første gang jeg reiste var jeg på Mae Nam, og reiste til Koh Tao for en natt, men andre gangen bare var vi på Koh Tao. BAre se her hvor fint det er: https://www.google.no/search?q=koh+tao&espv=210&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=pLXTUsrYLsWI4ASGuICICQ&sqi=2&ved=0CDoQsAQ&biw=1280&bih=962 Anonymous poster hash: 257f3...22e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå