Gå til innhold

Fantaserer du om andre?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Huff, nå ble jeg skuffa. :fnise:

Skrevet

Ja.

Er så priviligert at jeg også kan fortelle mannen min om fantasiene. Er nesten som en "fetish".

Men fantasiene er ofte om personer som er veldig ulik mannen min. Så det er ikke slik at jeg tenker på andre i stedet for å tenke på han, men for å supplere.

Skrevet

Huff, nå ble jeg skuffa. :fnise:

Åh?

Skrevet

Oh,stakkar deg..! Et forhold uten sex må være utrolig vanskelig....

det er ikke null sex altså:) men veldig lite synes jeg.
Skrevet

skjer med at noen fantaserer om en hodeløs menneske? fleste her har skrevet det så det høres veldig vanlig ut. hva tenker dere på da? da må det være enten kroppen eller måten han/hun gjør det på.. tell me.. dette hørtes inntresant ut.

Anonymous poster hash: 7486e...1c6
Skrevet

Ja, jeg har nok det. Grunnen til at jeg fantaserte om andre menn da jeg var sammen med eksen min, var at han var ganske kjedelig i senga. Sex med han var ikke noe gøy eller noe jeg gledet meg til.

Anonymous poster hash: ff24f...816

Skrevet

Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg fantaserer ekstremt sjeldent om spesifikke personer eller mennesker med ett spesifikt utseende. Det er som regel situasjoner etc jeg fantaserer om :) Menneskene i disse fantasiene har derfor ikke noe særlig utpreget særegent utseende siden det er situasjonen som tenner meg, ikke menneskene.

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg fantaserer ekstremt sjeldent om spesifikke personer eller mennesker med ett spesifikt utseende. Det er som regel situasjoner etc jeg fantaserer om :) Menneskene i disse fantasiene har derfor ikke noe særlig utpreget særegent utseende siden det er situasjonen som tenner meg, ikke menneskene.

kan du gi eksempel på en "situasjon" ?

Skrevet

kan du gi eksempel på en "situasjon" ?

Alt mulig rart egentlig! Kommer an på tankene mine den dagen. Kanskje noe inspirert av en film jeg har sett? Som regel egentlig ganske håpløse situasjoner.der jeg føler meg truet eller tror jeg kommer til å dø. Sikkert ikke det vanligste å tenke på, jeg innser det. Men det funker for meg i hvert fall :P Stress og adrenalin virker til å funke for meg mer enn kjekke menn!

Skrevet (endret)

det er ikke null sex altså :) men veldig lite synes jeg.

Oki,bra det da :) Jeg er selv ganske så sexfrustrert og vet hvordan det kan være...

Har du prøvd snakke med mannen om dette da,så han vet at du vil ha mer ?

Endret av volvo22
Gjest Andrea93
Skrevet

skjer med at noen fantaserer om en hodeløs menneske? fleste her har skrevet det så det høres veldig vanlig ut. hva tenker dere på da? da må det være enten kroppen eller måten han/hun gjør det på.. tell me.. dette hørtes inntresant ut.

Det betyr vel bare at det ikke er konkrete ansikter. Jeg fantaserer hvertfall mest om situasjoner/kropper, aldri konkrete mennesker med gjenkjennbare ansikter (unntatt når jeg fantaserer om samboern, som er flesteparten av tilfellene)

Skrevet

Oki,bra det da :) Jeg er selv ganske så sexfrustrert og vet hvordan det kan være...

Har du prøvd snakke med mannen om dette da,så han vet at du vil ha mer ?

Ja, har pratet litt om det. Akkurat som om han overser det, og ikke bryr seg så veldig. Har kommet med hint også, men dem spøker han bort. Nå har jeg vendt meg til det, så nå er det mer normalt. Jeg bryr meg liksom ikke om det lenger.

Kjipt, men han er så god ellers:)

Skrevet (endret)

Klart det, både alene og sammen med han. Det piffer opp sexlivet :) Han gjør det samme forøvrig og vi er åpne om det. Ser ikke problemet jeg.

Red. Mine fantasier omhandler både kvinner og menn, nei de er ikke hodeløse ;) Må da ha et ansikt også :P

Endret av Jolene
Skrevet

Ja, har pratet litt om det. Akkurat som om han overser det, og ikke bryr seg så veldig. Har kommet med hint også, men dem spøker han bort. Nå har jeg vendt meg til det, så nå er det mer normalt. Jeg bryr meg liksom ikke om det lenger.

Kjipt, men han er så god ellers:)

Man kan jo kose seg mye på egenhånd også,selv om det langt ifra blir det samme da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...