Gå til innhold

På kino om dagen


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Skal på kino på søndag. Hva er det som går nå som er verdt å se? Noen anbefalinger? Star Wars gidder jeg ikke se, men det må vel være noe annet kult? Ble litt deppa av å se på kinoguiden, alle de fine kinoene er stengt i sommer :(

Så, hva så du sist på kino som var kult???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Nikita, selv om det må innrømmes at jeg ble bittelitt skuffet. Den virket skumlere på traileren.. :-?

Men alt i alt, en film verdt å få med seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hope (ikke pålogget)

Var nettopp på kino og så I am Sam med Sean Penn blant annet. Superbra film! Høy gråtefaktor. Var så søt film altså. Film til ettertanke. Likte den kjempegodt. Gleder meg til den kommer på DVD...

Har sett The Scorpion King, og må si jeg syns den var dårlig. Ikke min smak i det hele tatt. Ble kjempeskuffet. Like skuffet som da jeg så Blade, sett bortifra at jeg lo fordi den var så utrolig harry...

Det var en digresjon... Se I am Sam om den går!

Hope

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Monsetrs Ball" er kjempefin. :P Rolig og sterk film med veldig bra skuespillere (Halle Berry og Billy Bob Thornton)

Ellers så har jeg lyst til å se "Panic room" og "The mothman".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Bella Martha" synes jeg var veldig fin film! Tysk film som handler om den litt stressede kokken Martha som plutselig må ta seg av sin niese fordi moren hennes dør. Både jeg og kjæresten min synes den var skikkelig fin. Kom litt i samme film-stemning som da jeg så "Postmannen" for noen år tilbake. Deilig å se en ikke-amerikansk film for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...