AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Er det noen her som har fått betennelse etter å ha fjernet visdomstann? Hvordan føltes det ut?Anonymous poster hash: a6e43...b95
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Forferdelig vondt! Jeg klarte ikke å åpne munnen mer enn kanskje en halv cm. Å spise var en kunst, kunne bare tygge på den ene siden. Anonymous poster hash: ea810...640
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Forferdelig vondt! Jeg klarte ikke å åpne munnen mer enn kanskje en halv cm. Å spise var en kunst, kunne bare tygge på den ene siden.Anonymous poster hash: ea810...640 Dunket det? På meg har det dratt på skikkelig de to siste dagene. Opererte ut en nede, men dunker både i under- og overkjeven. Klarer å åpne noe,men ikke mye. Hvilke behandling fikk du?Anonymous poster hash: a6e43...b95
Rosa Sitron Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Dunket det? På meg har det dratt på skikkelig de to siste dagene. Opererte ut en nede, men dunker både i under- og overkjeven. Klarer å åpne noe,men ikke mye. Hvilke behandling fikk du?Anonymous poster hash: a6e43...b95 Sånn hadde jeg det og, jeg hadde ikke betennelse. =)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Man skal ikke undervurdere det å trekke en eller flere tenner. Man skal ta det med ro for å unngå betennelse. Ta deg en tur til tannlegen hvis du blir hoven, varm eller smertene vedvarer. Anonymous poster hash: 38c07...2b2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Sånn hadde jeg det og, jeg hadde ikke betennelse. =) Funket smertestillende på deg? Hele halve ansiktet mitt er helt rødt. Er 6 dager siden jeg opererte den ut.Anonymous poster hash: a6e43...b95
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Man skal ikke undervurdere det å trekke en eller flere tenner. Man skal ta det med ro for å unngå betennelse. Ta deg en tur til tannlegen hvis du blir hoven, varm eller smertene vedvarer. Anonymous poster hash: 38c07...2b2 Da må jeg nok ta en tur i morgen. Er hoven, blåmerke på kjeven der tanna satt, rød og varm i ansiktet på den siden den satt og intense dunkesmerter i over og underkjeven. Anonymous poster hash: a6e43...b95
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Da må jeg nok ta en tur i morgen. Er hoven, blåmerke på kjeven der tanna satt, rød og varm i ansiktet på den siden den satt og intense dunkesmerter i over og underkjeven.Anonymous poster hash: a6e43...b95 Det er nok ikke så dumt. Da får du sikkert noe betennelsesdempende eller antibiotika. Anonymous poster hash: 38c07...2b2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Jeg hovnet opp i halve ansiktet, var hoven og rød og klarte ikke å spise på flere dager. Skylte med corsodyl. Anonymous poster hash: 53520...0c9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Det er nok ikke så dumt. Da får du sikkert noe betennelsesdempende eller antibiotika. Anonymous poster hash: 38c07...2b2 Det fikk jeg. Ble renset med saltvann og fikk utskrevet antibiotika. Anonymous poster hash: a6e43...b95 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Forferdelig vondt! Jeg klarte ikke å åpne munnen mer enn kanskje en halv cm. Å spise var en kunst, kunne bare tygge på den ene siden.Anonymous poster hash: ea810...640 Tok det lang tid fra du begynte på behandling til dunkingen i munnen var borte?Anonymous poster hash: a6e43...b95
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå