Gå til innhold

Betennelse i munnen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har fått betennelse etter å ha fjernet visdomstann? Hvordan føltes det ut?

Anonymous poster hash: a6e43...b95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forferdelig vondt! Jeg klarte ikke å åpne munnen mer enn kanskje en halv cm. Å spise var en kunst, kunne bare tygge på den ene siden.

Anonymous poster hash: ea810...640
AnonymBruker
Skrevet

Forferdelig vondt! Jeg klarte ikke å åpne munnen mer enn kanskje en halv cm. Å spise var en kunst, kunne bare tygge på den ene siden.

Dunket det? På meg har det dratt på skikkelig de to siste dagene. Opererte ut en nede, men dunker både i under- og overkjeven. Klarer å åpne noe,men ikke mye.

Hvilke behandling fikk du?

Skrevet

Dunket det? På meg har det dratt på skikkelig de to siste dagene. Opererte ut en nede, men dunker både i under- og overkjeven. Klarer å åpne noe,men ikke mye.

Hvilke behandling fikk du?

Sånn hadde jeg det og, jeg hadde ikke betennelse. =)

AnonymBruker
Skrevet

Man skal ikke undervurdere det å trekke en eller flere tenner. Man skal ta det med ro for å unngå betennelse.

Ta deg en tur til tannlegen hvis du blir hoven, varm eller smertene vedvarer.

Anonymous poster hash: 38c07...2b2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn hadde jeg det og, jeg hadde ikke betennelse. =)

Funket smertestillende på deg? Hele halve ansiktet mitt er helt rødt. Er 6 dager siden jeg opererte den ut.

AnonymBruker
Skrevet

Man skal ikke undervurdere det å trekke en eller flere tenner. Man skal ta det med ro for å unngå betennelse.

Ta deg en tur til tannlegen hvis du blir hoven, varm eller smertene vedvarer.

Da må jeg nok ta en tur i morgen. Er hoven, blåmerke på kjeven der tanna satt, rød og varm i ansiktet på den siden den satt og intense dunkesmerter i over og underkjeven.

AnonymBruker
Skrevet

Da må jeg nok ta en tur i morgen. Er hoven, blåmerke på kjeven der tanna satt, rød og varm i ansiktet på den siden den satt og intense dunkesmerter i over og underkjeven.

Det er nok ikke så dumt. Da får du sikkert noe betennelsesdempende eller antibiotika.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hovnet opp i halve ansiktet, var hoven og rød og klarte ikke å spise på flere dager. Skylte med corsodyl.

Anonymous poster hash: 53520...0c9
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke så dumt. Da får du sikkert noe betennelsesdempende eller antibiotika.

Det fikk jeg. Ble renset med saltvann og fikk utskrevet antibiotika.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tok det lang tid fra du begynte på behandling til dunkingen i munnen var borte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...