Gjest avocadoen Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Lurer på om noen har noen mål for 2014 når det kommer til enten vektnedgang, kosthold eller trening? Mine mål er at jeg i sommer skal ha veldig god kondisjon samtidig som at jeg vil ha mer definerte muskler på magen innen juni/juli.. Har gjort alt arbeidet med vekta og kostholdet på forhånd, så er bare og fortsette i samme bane for min del. Hadde årets første harde treningsøkt i dag, og kondisjonen er merkelig nok ikke alt for dårlig. Merker at jeg har mistet en del muskler, men det går seg vel til etterhvert. Jeg svømmer nå i alle fall frem til april, og så skal jeg begynne med løping ute da. Kan ikke løpe ute før det er litt varmere i luften. Føler musklene får kjørt seg mer enn nok av svømminga for the moment, men om noen uker begynner jeg med pushups og situps. Dette har ikke jeg testa på en stund, men vil ligge på rundt 20 pushups og 30 situps for å ha en ok styrke der.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Jeg vil bli mer strukturert med treningen, utover det fortsette som før.
fink Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Jeg skal ta kroppsvekta mi i benkpress .. og spise mindre snop.
Wiggins Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Jeg skal prøve å miste en del muskelmasse på overkroppen slik at jeg blir lett nok til å henge med i bakkene i sykkelritt. Det er som regel ikke så lange motbakker i lokale sykkelritt her på Østlandet, men jeg er likevel såpass tungt bygd at jeg sliter med å henge med. I år skal jeg virkelig prøve å bli lett og fin i kroppen, selv om jeg aldri blir som Chris Froome eller Andy Schleck. Om jeg henger med over den siste bakken er det ikke mange som slår meg i spurten.
Limah Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Skal prøve å spise litt sunnere og litt mindre snop. Løpe 5 km på 25 min eller mindre.
Gjest Vinglepetra Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Prøve å slutte med småspising og trene fast minst 3 ganger i uken. Få BMI på 21 og mer glede av trening.
Gjest avocadoen Skrevet 8. januar 2014 #7 Skrevet 8. januar 2014 Jeg skal prøve å miste en del muskelmasse på overkroppen slik at jeg blir lett nok til å henge med i bakkene i sykkelritt. Det er som regel ikke så lange motbakker i lokale sykkelritt her på Østlandet, men jeg er likevel såpass tungt bygd at jeg sliter med å henge med. I år skal jeg virkelig prøve å bli lett og fin i kroppen, selv om jeg aldri blir som Chris Froome eller Andy Schleck. Om jeg henger med over den siste bakken er det ikke mange som slår meg i spurten. Han chris var tynn.. Løpe 5 km på 25 min eller mindre. Det er jo et ganske hardt mål når jeg tenker meg om (mtp at jeg løper 3,5 km på 13 blank så klarer jeg nok ikke 5 på mindre enn 25 tror jeg) men er et bra mål synes jeg. Stå på!!
nillepose Skrevet 8. januar 2014 #8 Skrevet 8. januar 2014 Har faktisk ikke satt meg noen mål for 2014, jeg har lært meg selv å kjenne såpass at det jeg har lovet meg selv, har jeg aldri klart å holde. Men jeg vil derimot prøve å starte med trening, kutte ut snus, ikke drikke cola i ukedagene ei godteri o.l. Eneste målet mitt er å ta førerkortet, så jeg kan endelig kjøre rundt i bilen som venter på meg
Qvam Skrevet 8. januar 2014 #9 Skrevet 8. januar 2014 Jeg skal spise renere mat. Ikke noe halvfabrikat, minimalt med godteri/potetgull. Ha det bra, skumle stoffer og kjemikalier, hallo økologisk! 1
Limah Skrevet 8. januar 2014 #10 Skrevet 8. januar 2014 Han chris var tynn.. Det er jo et ganske hardt mål når jeg tenker meg om (mtp at jeg løper 3,5 km på 13 blank så klarer jeg nok ikke 5 på mindre enn 25 tror jeg) men er et bra mål synes jeg. Stå på!! Ja det blir hardt, men jeg løper på rett i underkant av 30 min nå, så da har jeg et helt år på meg til å forbedre tiden med 5 min :D
Alja Skrevet 8. januar 2014 #11 Skrevet 8. januar 2014 Kutte ut snop, begynne å trene og få bedre struktur på økonomien!
Gjest Kongsdatteren Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 1. Jeg vil prøve å holde den gode trenings rutinen jeg har satt i gang og bli stram i kroppen 2. Stå på språkeksamen til våren. 3. Bli flinkere til å spare mer. 4. Se tilbake på 2014 og kunne si "tenk at jeg gjorde det" enn "skulle ønske jeg gjorde det".
isbiten. Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 - Bli flinkere med kostholdet. Spiser bra til hovedmåltidene, men har lett til å småspise om kveldene. - 6 treningsøkter i uka - Løpe mila på under en time - Klare 5 chins - Mer hverdagsaktivitet utenom trening.
IreneUtålmodig Skrevet 8. januar 2014 #14 Skrevet 8. januar 2014 Gå ned de siste 10 kg's innen sommeren, så konsentrere meg litt mer om styrke istedenfor nesten kun Cardio som jeg Gjør nå
Frost. Skrevet 8. januar 2014 #15 Skrevet 8. januar 2014 (endret) Lavere fett%, mer muskler. Endret 8. januar 2014 av Frost.
Wolfmoon Skrevet 8. januar 2014 #16 Skrevet 8. januar 2014 Mer strukturert trening, med mål om å fullføre KK mila til høsten og samtidig bli genrelt sterkere. Og selvfølgelig få orden på maten, har veldig lett for å falle for fristelser, der må det skjerpes inn. Litt vanskeligere å holde styr på maten, siden både jobb og studier gjør at jeg ikke har en strukturert hverdag, men det burde gå fint.
Gjest Absolutt Skrevet 8. januar 2014 #17 Skrevet 8. januar 2014 Ned 6 kg til sommeren, fortsette med treningsrutinene jeg fikk på plass i høst.
Gjest Solsmil Skrevet 8. januar 2014 #18 Skrevet 8. januar 2014 jeg skal: - bli en flinkere kokk, eksperimentere mer med mat og lage flere egne oppskrifter - nå idealvekta mi på 65 kg (25 kg ned) - klare hangups - løpe halvmarathondistansen - kun spise kake, godteri osv. en gang i uka, hver uke (altså ikke mer i ferier og slikt) - prøve å spise tilnærmet laktose- og glutenfritt, siden jeg ikke tåler noen av delene
Kassiopeia Skrevet 8. januar 2014 #19 Skrevet 8. januar 2014 Jeg ønsker å få et sunnere kosthold, bli flinkere til å spise ofte, gå opp i vekt (helst i form av muskler, ikke fett) å trene meg til en fast og definert kropp.
Strikkemamma Skrevet 8. januar 2014 #20 Skrevet 8. januar 2014 * Jeg skal gå ned over 20 kg.* Få treningsrutine med å jogge/gå tur hver dag.* Spise sunt og variert, og i små mengder om gangen.* Jobbe med å få motivasjon og treningsglede inn i hverdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå