AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Alt føles bare innmari tungt. Ingen aspekter ved livet får jeg til.. Er ensom, ingen utdannelse eller jobb, ingen venner, har angst for ditt og angst for datt.. Føler at jeg er i et fengsel som er umulig å komme ut av. Anonymous poster hash: 3697e...df3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Ville bare sende en klem! Anonymous poster hash: 05ace...5b1
LA14 Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Hei Håper du får profesjonell hjelp.?! Jeg har også vært veldig langt nede,veldig langt nede!! Men det fins håp. Ta kontakt hvis du vil prate. Klem fra ei på opptur
Sillicious Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Ingenting er umulig.. Du må bare jobbe litt for det. Det er tungt, tro meg, jeg vet! Men du klarer det!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #6 Skrevet 8. januar 2014 Fint at dere bryr dere her, men det blir på en måte bare overfladisk. Det er ingen som virkelig, virkelig bryr seg.. Anonymous poster hash: 3697e...df3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå