Gå til innhold

Er jeg forelsket i en homse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han tar aldri på meg, hverken under sex eller ellers. Han sier at han vil ha meg, hvisker deilige ting i ørene mine osv, men han gjør ingen fysiske tilnærmelser for å få det til å skje annet enn "stirring".
Han tar ikke initiativ til sex, men han vil veldig gjerne kysse og kline!

Han liker best å ligge underst og ikke gjøre noe. Han blir fort slapp og får utløsning etter jeg har gitt opp 20 ganger. Sexen er liksom for lang og jeg vil for lengst sove når jeg iherdig prøver å få han tilfreds en siste gang(viser det selvfølgelig ikke, men inni meg er jeg litt lei).

Jeg suger han, når som helst, han rører ikke meg noe sted. Hverken koser etter sex, koser før sex, under sex, eller tar på meg når vi dusjer eller bader og ellers når vi er i sammen. Jeg har faktisk ikke bedt han om å berøre meg nedentil heller, ikke slikke, fordi han er en voksen mann og jeg regner med at han ikke liker dette. Noen ganger flytter jeg hendene hans over på meg, og noen ganger ber jeg han stryke meg eller ta meg på brystene. Men jeg har ikke noe lyst til å be en mann om å ta meg mellom beina, hvis han ikke vil det skal han få slippe det. Jeg har det fint nok bare jeg får suge og ha sex. Foreløpig i alle fall. For siden jeg ikke har hatt vanskelig for å se for meg en fremtid med han (før nå, selvfølgelig, nå som jeg begynner å bli i tvil på hans legning) så har jeg heller ikke giddet å "lære han opp til å like fitte". Han vil se meg ha sex med en annen mann. Hva er dette? Jeg gjør det gjerne, men dette er nytt for meg, trodde menn gjerne ville se to damer ha sex?

MEN! Han er livredd for at jeg skal røre rumpehullet hans! Stryker jeg han på rumpa eller ballene blir han helt anspent hvis jeg kommer for "Nært". Og han er (nesten) hysterisk opptatt av å lukte godt og se fin ut. Fjerner alt av kroppshår under armer, bryst osv, sikker på at han bruker lenger tid på morgenstellet enn meg. Tenkte først at grunnen til at han ikke kom så fort, og ofte ble slapp, var fordi han ikke greide å slappe av og at han var usikker på seg selv. Jeg ser mer og mer at det skurrer, faktisk er han ganske(ok+) tilfreds i sin egen kropp og skinn.
Så skriver jeg dette nå fordi jeg virkelig trenger råd!
Jeg er forelsket! Og det virker egentlig som om han også er det! Det er stort sett han som tar kontakt når vi ikke er i sammen. Han har introdusert meg for barna sine og ønsket at jeg skulle være igjen en kveld foreldrene hans kom på middag. Jeg takket pent nei, jeg følte det var litt for tidlig.

Aldri har jeg hatt så vanskelig for å tolke et menneske, og nei, det hjelper ikke å spørre han, fordi han svarer ikke på noe sånt ....

Er det noen som har noen triks eller tips til hvordan jeg kan avsløre hans legning?
Jeg gjør det jo ikke for å presse fyren ut av skapet, men for å skåne min egen del, jeg ønsker ikke å innlede et forhold til en mann som vil vise seg å være homoseksuell sånn etter 5-10 år. Ingen ting ville såret meg mer i et forhold!

Anonymous poster hash: 78741...39f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han tar aldri på meg, hverken under sex eller ellers. Han sier at han vil ha meg, hvisker deilige ting i ørene mine osv, men han gjør ingen fysiske tilnærmelser for å få det til å skje annet enn "stirring".

Han tar ikke initiativ til sex, men han vil veldig gjerne kysse og kline!

Han liker best å ligge underst og ikke gjøre noe. Han blir fort slapp og får utløsning etter jeg har gitt opp 20 ganger. Sexen er liksom for lang og jeg vil for lengst sove når jeg iherdig prøver å få han tilfreds en siste gang(viser det selvfølgelig ikke, men inni meg er jeg litt lei).

Jeg suger han, når som helst, han rører ikke meg noe sted. Hverken koser etter sex, koser før sex, under sex, eller tar på meg når vi dusjer eller bader og ellers når vi er i sammen. Jeg har faktisk ikke bedt han om å berøre meg nedentil heller, ikke slikke, fordi han er en voksen mann og jeg regner med at han ikke liker dette. Noen ganger flytter jeg hendene hans over på meg, og noen ganger ber jeg han stryke meg eller ta meg på brystene. Men jeg har ikke noe lyst til å be en mann om å ta meg mellom beina, hvis han ikke vil det skal han få slippe det. Jeg har det fint nok bare jeg får suge og ha sex. Foreløpig i alle fall. For siden jeg ikke har hatt vanskelig for å se for meg en fremtid med han (før nå, selvfølgelig, nå som jeg begynner å bli i tvil på hans legning) så har jeg heller ikke giddet å "lære han opp til å like fitte". Han vil se meg ha sex med en annen mann. Hva er dette? Jeg gjør det gjerne, men dette er nytt for meg, trodde menn gjerne ville se to damer ha sex?

MEN! Han er livredd for at jeg skal røre rumpehullet hans! Stryker jeg han på rumpa eller ballene blir han helt anspent hvis jeg kommer for "Nært". Og han er (nesten) hysterisk opptatt av å lukte godt og se fin ut. Fjerner alt av kroppshår under armer, bryst osv, sikker på at han bruker lenger tid på morgenstellet enn meg. Tenkte først at grunnen til at han ikke kom så fort, og ofte ble slapp, var fordi han ikke greide å slappe av og at han var usikker på seg selv. Jeg ser mer og mer at det skurrer, faktisk er han ganske(ok+) tilfreds i sin egen kropp og skinn.

Så skriver jeg dette nå fordi jeg virkelig trenger råd!

Jeg er forelsket! Og det virker egentlig som om han også er det! Det er stort sett han som tar kontakt når vi ikke er i sammen. Han har introdusert meg for barna sine og ønsket at jeg skulle være igjen en kveld foreldrene hans kom på middag. Jeg takket pent nei, jeg følte det var litt for tidlig.

Aldri har jeg hatt så vanskelig for å tolke et menneske, og nei, det hjelper ikke å spørre han, fordi han svarer ikke på noe sånt ....

Er det noen som har noen triks eller tips til hvordan jeg kan avsløre hans legning?

Jeg gjør det jo ikke for å presse fyren ut av skapet, men for å skåne min egen del, jeg ønsker ikke å innlede et forhold til en mann som vil vise seg å være homoseksuell sånn etter 5-10 år. Ingen ting ville såret meg mer i et forhold!

Rettelse: Jeg har ikke sett for meg en framtid med han av div. andre grunner (meg selv som ikke er klar), men nå som det begynner å se umulig ut blir jeg selvfølgelig helt bergtatt.

Jeg er sånn som liker det jeg ikke kan få! Dette virker bare helt håpløst.... Skulle ønske noen hadde et lite smart tips for å finne ut dette.. Kan ikke spørre, det er direkte stygt gjort!

AnonymBruker
Skrevet

Se en film som har en masse nesten-nakne menn (spartacus eller noe sånt) og sjekk hvordan han reagerer på det. Om han ser intenst på tven eller om han lar seg kysse av deg.

Anonymous poster hash: 88f1c...00e

• Liker 1
Skrevet

eller så blir han ikke tent på deg, enkelt og greit

AnonymBruker
Skrevet

Se en film som har en masse nesten-nakne menn (spartacus eller noe sånt) og sjekk hvordan han reagerer på det. Om han ser intenst på tven eller om han lar seg kysse av deg.

Anonymous poster hash: 88f1c...00e

For et dårlig tips..

Anonymous poster hash: e7371...f52

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

eller så blir han ikke tent på deg, enkelt og greit

Ja, det er også et alternativ. MEN Hvorfor gidder han da å møte meg mon tro? Vi møttes jo egentlig bare for sex... :vetikke: Utelukke liksom derfor det alternativet. Men det er jo fult mulig. TS

Gjest Whitestripes
Skrevet

Ja, det er også et alternativ. MEN Hvorfor gidder han da å møte meg mon tro? Vi møttes jo egentlig bare for sex... :vetikke: Utelukke liksom derfor det alternativet. Men det er jo fult mulig. TS

Men hvorfor gidder du møte han bare for sex når sexen er så dårlig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er kanskje homo. Spør ham.

Anonymous poster hash: dca13...182

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor gidder du møte han bare for sex når sexen er så dårlig?

Jeg har ikke sagt at sexen er dårlig. Den er ikke direkte bra, men jeg regner med at den blir bedre med tiden, hvis det er en fremtid da. Jeg gidder å møte han fordi jeg liker han.

Gjest Inferno
Skrevet

Hvorfor skulle han gidde å møte deg for sex om han er homo?

• Liker 2
Skrevet

1) Han er livredd for at jeg skal røre rumpehullet hans! Stryker jeg han på rumpa eller ballene blir han helt anspent hvis jeg kommer for "Nært".

2) Jeg gjør det jo ikke for å presse fyren ut av skapet, men for å skåne min egen del, jeg ønsker ikke å innlede et forhold til en mann som vil vise seg å være homoseksuell sånn etter 5-10 år. Ingen ting ville såret meg mer i et forhold!

1) Nei, han er ikke homo.

2) Om ingenting sårer deg mer så er du litt spesiell.

AnonymBruker
Skrevet

Han er kanskje homo. Spør ham.

Anonymous poster hash: dca13...182

Det passer ikke å spørre han. Og om han er det kommer han ikke til å fortelle meg det. Det er en grunn til at han har passert 30, har barn og enda ikke kommet ut av skapet (i så fall!!)....

Jeg spurte om han kunne være delaktig dersom han fikk se meg med en annen. Om han kunne ta på mannen. Det ville han ikke! Han er nesten homofob. Litt over-opptatt av å ikke virke homofil, selv om han utstråler det stikk motsatte.

Jeg er som sagt ikke interessert i å dra han ut av skapet. Jeg vil bare redde mitt eget skinn. Prøve å ta problemet før problemet tar meg? Hm... Ja..

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, det du kan gjøre er å spørre han, men det vil du ikke. Vel, da får du ikke vite om han er homo. Du kan spørre han om han er lei av deg. Du kan spørre direkte på hvorfor han er så lite deltakende i sexlivet deres.

Anonymous poster hash: 2f802...eda
AnonymBruker
Skrevet

1) Nei, han er ikke homo.

2) Om ingenting sårer deg mer så er du litt spesiell.

Takk (for svar 1)

2) Så for meg at jeg levde i 5-10 år med en mann, involverte meg i hans lille familie, kjøpte hus med han, kanskje fikk jeg et barn med han. Elsket og æret han. Så etter 5-10år,kanskje 20år, viste det seg at han var homo.

JA det hadde gjort fryktelig vondt i hjertet mitt. Men sa jeg ikke "ingenting ville såret mer i et forhold". Jeg kan ordlegge meg annerledes, hvis det ikke er for sent:

Det hadde vært forferdelig vondt å finne ut etter lang tid at jeg bare var et skalkeskjul.

ts

• Liker 1
Skrevet

Han er nesten homofob. Litt over-opptatt av å ikke virke homofil, selv om han utstråler det stikk motsatte.

..sier du.

Du virker veldig opptatt av å konkludere med at han er homo.

Og hvilken utstråling har en homofil? Jeg har flere homofile venner, og kan ikke akkurat si at noen av dem har samme type utstråling (eller oppførsel, eller preferanser, eller personlighet, eller noe annet, egentlig).

Skrevet

Tittelen på tråden er "Er jeg forelsket i en homse?" - for å få vite dette må du nesten spørre ham. Det er ikke noen vei utenom. Jeg skjønner at du lurer litt iom det du skriver.

AnonymBruker
Skrevet

Han er nesten homofob. Litt over-opptatt av å ikke virke homofil, selv om han utstråler det stikk motsatte.

..sier du.

Du virker veldig opptatt av å konkludere med at han er homo.

Og hvilken utstråling har en homofil? Jeg har flere homofile venner, og kan ikke akkurat si at noen av dem har samme type utstråling (eller oppførsel, eller preferanser, eller personlighet, eller noe annet, egentlig).

Jeg har også veldig mange homofile venner og de har noen felles fakter alle sammen. Men å diskutere akkurat det var ikke hensikten min med denne tråden. Det gir meg ingen ting å forsvare min påstand akkurat her. Jeg vil bare ha tips til hvordan jeg kan finne ut, eller eliminere homofili som årsak til at han er som han er .....

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke vil spørre han om han er homo, hvordan tenke du da at du skal finne ut av det?

Jeg er selv homo, og jeg var og er til tider fremdeles, ekspert i å skjule legningen min. Så, hvordan skal du kunne finne ut om at han er homo, dersom han skulle være homo men utrolig god til å skjule det?

Det beste må da være å spørre han direkte. Ta praten. Hvis ikke er det vel ikke så mye mer å samle på, verken for deg eller han.

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke vil spørre han om han er homo, hvordan tenke du da at du skal finne ut av det?

Jeg er selv homo, og jeg var og er til tider fremdeles, ekspert i å skjule legningen min. Så, hvordan skal du kunne finne ut om at han er homo, dersom han skulle være homo men utrolig god til å skjule det?

Det beste må da være å spørre han direkte. Ta praten. Hvis ikke er det vel ikke så mye mer å samle på, verken for deg eller han.

Hadde du svart "ja" dersom noen spurte deg om du var homo, når du prøvde å skjule det?

Og hvordan vet du egentlig om du er god på å skjule det?

Jeg har mange homofile venner, og noen av de har vært i omgangskretsen hele livet mitt. De som bestandig har vært der har jeg visst at har vært homo. Vi har aldri pratet høyt om det, hverken sammen eller bak deres rygg. Har bare respektert at vedkommende ønsker å skjule det. SELV om disse har hatt kjærester og fremstått heterofile så har jeg hele tiden hatt en mistanke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du svart "ja" dersom noen spurte deg om du var homo, når du prøvde å skjule det?

Og hvordan vet du egentlig om du er god på å skjule det?

Jeg har mange homofile venner, og noen av de har vært i omgangskretsen hele livet mitt. De som bestandig har vært der har jeg visst at har vært homo. Vi har aldri pratet høyt om det, hverken sammen eller bak deres rygg. Har bare respektert at vedkommende ønsker å skjule det. SELV om disse har hatt kjærester og fremstått heterofile så har jeg hele tiden hatt en mistanke.

.... og så kom de ut av skapet noen år etterpå, til ingens store forbauselse. Men mange brukte ordene likevel.............................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...