AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Har dere noen gode oppskrifter på burger? Gjerne oppskrift på burgerbrød også. Hva slags kjøttgreier bruker dere når dere lager burger? Kan man lage burger av bare medisterfarse f.eks? Jeg er ikke så glad i kjøttdeig. Anonymous poster hash: c571b...a8a
Bondenisse Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 bruker karbonadedeig, så mye bedre enn kjøttdeig synes jeg. (om du får tak i viltkjøtt er det supergodt å blande 50/50 med karbonadedeig), 500g kjøtt 1 egg 2 ss helmelk 3 fedd hvitløk (finhakket) 1/2 løk (hakket i den str du synes passer salt pepper muskat chilli steik i ekte meierismør på middels varme jeg synes selv de blir supergode vertfall.
Gjest Summers Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 (endret) Medister er jo svin. Her er lille B sin http://www.dagbladet.no/2013/03/01/tema/helgekos/mat/endelig_fredag/lille_b/25616736/ Problemet med karbonadedeig er at burgerne fort blir tørre når det er så lite fett. Endret 7. januar 2014 av Summers
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå