Gå til innhold

Invitere henne eller ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns det høres ut son venninna de begynner å bli syk igjen. Mannen beskriver at hun trekker seg fra andre avtaler og stort sett holder seg for seg selv. Jeg vil også beskrive hvordan hun har vært mot deg som i beste fall spesiell i værste fall syk.

Det er det jeg bekymrer meg for. Men ifølge mannen så er alt som det skal og han kjenner henne best så jeg får stole på det. Hun har ett flott hus, bra jobb, snill og trofast mann og nydelige barn. Hun holder seg i form og ser bra ut. At hun kansellerte avtalen med venninne uten grunn skyldes nok at hun var opprørt og sint på meg den dagen. Det har mannen forklart.

Anonymous poster hash: b7e5e...e6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke inviter henne. Hun kan risikere å klage på alt hele bryllupet og forsure hele dagen deres.

• Liker 2
Skrevet

Klart du skal invitere ho! Det er jo barndomsvenninna di!

Det er dessutan mulig at ho har eit poeng her. Du skriv at du drar til Italia for å handle brudekjole, og du har eige nettside og dyre designersko.

Kanskje det er slik her at denne eine vennina di er den som faktisk kjenner deg så godt at ho tør å seie meininga si; du har tatt litt av på brylluper ditt!

Anonymous poster hash: a0655...610

Seriøst? Du mener hun har tatt av fordi hun skal ha et stort bryllup fordi hun selv ønsker og har anledning til det? Synes ikke denne "venninna" er mye til venn når hun oppfører seg som en bitter og sjalu drittunge! Det er også noe med hvordan man sier ting! Kunne aldri falt meg inn å være sånn mot ei venninne som skulle gifte seg, uansett om jeg var enig i hennes valg eller ikke.

• Liker 3
Skrevet

Hun må være veldig misunnlig på deg. Og derfor rakker ned på alt med bryllupet å gjøre..

Hadde ikke invitert en så sykelig sjalu "venninne"

Hadde heller ikke ville kalt henne venninne lengre heller.

Dette er ei som ikke unner andre godt, men er sjalu på andre som har bedre ting, lykkes bedre osv.

Så hvordan skal hun da takle å være i et bryllup hun er så missunelig på?

Anonymous poster hash: 17c0d...d93
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde droppet å invitere henne, man oppfører seg da ikke sånn uansett om man sliter eller ikke. Nå kjenner jeg henne ikke, men det virker som om hun kan ende opp med å lage oppstyr i selve bryllupet og.

• Liker 1
Skrevet

Har du vurdert muligheten for at hun er sjalu? Ikke på deg, men på mannen din?

Anonymous poster hash: 47b55...fb1
  • Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Har du vurdert muligheten for at hun er sjalu? Ikke på deg, men på mannen din?

Anonymous poster hash: 47b55...fb1

Hei,

Jeg har forsømt denne tråden helt. Nei, jeg har ikke tenkt tanken. De har ingen kontakt. Det eneste er vel på bursdagene, da de gratulerer hverandre på facebook. Jeg har ingen andre grunner til å mistenke at hun skal være sjalu på han.

Jeg har ikke hørt noe fra henne før igår kveld. Da har hun igjen sendt melding om hvordan det går med meg og bryllupsforberedelsene og fortalte meg samtidig at en felles venninne av oss er gravid. Kun det. Da jeg ringte henne opp igjen, ble anropet avvist. Hun vet også at jeg og mannen har slitt med å få barn.

Jeg svarte henne kort via melding om at jeg visste om graviditeten og at jeg allerede har gratulert, og at vi fortsatt skal gifte oss.

Anonymous poster hash: b7e5e...e6e

Skrevet

Du inviterte henne ikke?

Synes egentlig det høres litt trist ut med ei barndomsvenninne du har hatt mye kontakt med helt fram til nå, og så skal dere plutselig bli uvenner rett før bryllupet ditt. Det høres definitivt ut som det er hennes feil, men hvis det var ei venninne jeg har kjent så lenge ville jeg i alle fall tatt en skikkelig prat med henne.

Blir helt sjokkert over hvor mange som skriver "dropp henne, snakk aldri med henne igjen". Har dere som skriver dette kun perfekte mennesker dere forholder dere til, eller har dere ingen livslange relasjoner til noen?

Og dette med at hun ikke liker samboeren din, og at dette er heeeelt feil av henne... Vel, for det første kan man ikke så mye for hvem man liker og ikke liker. Kanskje er det kulturforskjeller som gjør det (bygutt, landsens jente), kanskje er det personkjemien. Eller, kanskje hun har sett noe ved han som du selv ikke ser. Ingen gifter seg vel med en de synes er en drittsekk? Allikevel er det utrolig mange drittsekker som gifter seg (og skiller seg). Uansett årsak, så synes jeg ikke det er riktig å holde det mot henne at hun ikke liker han. MÅTEN hun viser at hun ikke liker han på derimot, den er selvsagt kritikkverdig.

Anonymous poster hash: 7f093...0f5
Skrevet

Jeg ville ikke invitert henne.

Send henne en melding og fortell henne at hun sårer deg og dreper gleden din over ditt kommende bryllup. Og fortell henne at grunnet det, så er hun ikke invitert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...