Gå til innhold

Blir det bryllup på Bente???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elenath

Tror de gifter seg, men tror de utsetter det litt. Sånn at de heller gjør det når siste episoden nærmer seg. Er ikke sikkert de er gift enda selv om de har tenkt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun har en bonus for å gifte seg i avtalen med produksjonsselskapet, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk bare med meg deler av mandagens episode.

Kenneth er vel noe stresset pga bryllups press. Han ønsker ikke et tradisjonelt bryllup, men vil heller reise bort. Hvis jeg forsto det rett, så har han en plan som Bente ikke har fått vite om enda???

Ellers var det utdrikningslag for begge parter (hver for seg).

Og siste episode er på mandag :roll:

Må innrømme at jeg aldri hadde trodd det ville bli noe giftemål.

Nå kan det nesten se ut som det i hvertfall blir et enkelt et, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om disse to passer godt sammen hvertfall - men det overrasker meg stort om de gifter seg!

Det er jo sinnsykt kjapt da...:)

Usikker på om Kenneth tør..men er sikker på at Bente gjennomfører hvis hun får sjansen.

Spennende blir det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske utrolig hvis dem gifter seg etter så kort tid!

Man kan jo ikke kjenne hverandre ordentlig.

Jeg skal se på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Lurer på om hun har en bonus for å gifte seg i avtalen med produksjonsselskapet' date=' jeg..[/quote']

Det lurer jeg også på...tror nok hun får det...

Det virker som de har planer om å reise vekk for å gifte seg....

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir også overraska om det blir noe bryllup ettersom han plutselig ikke ville ha det tradisjonelt. Og jeg lurer på om de sender skilsmissen i ti deler også :ler: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok det blir bryllup, men tror ikke noen av dem er 110% sikker på at den andre er den Rette. Hver gang de blir intervjuet alene i forrige episode gjentok de "vi har jo bare kjent hverandre siden forrige onsdag", "jeg er litt nervøs" "når jeg blir forelsket klarer jeg ikke tenke klart" eller noe i den dur o.l.

Men når de skulle beskrive partneren sin for vennene sine var det ikke måte på hvor sikre de var (hadde nok vært overbevisende overfor vennene mine jeg også om jeg skulle gifte meg etter noen få dager :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er siste episode idag???har ikke fått sett programmet på en stund. Er det slutt med datingen av de forskjellige mennene nå?Har hun funnet den rette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har truffet en svensk fyr som heter Kenneth. Virker som om det blir bryllup i dag, men jeg lurer på om de kanskje kommer til å dra utenlands og ha et mindre bryllup. Ser sånn ut på reklamen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg var en ganske teit slutt. Hvem har en "seremoni" i fullt brudeutstyr uten å gifte seg? Forstår på en måte at de ikke var klar for stort kirkebryllup etter to uker, men synes det ble veldig rart likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...