Gjest Tekola Skrevet 7. januar 2014 #1 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Litt greit å ha oversikt over hvem vi er! Nick: Alder: Bosted: Samboer/gift/kjæreste etc: Hvor lenge har dere vært sammen: Barn fra før: Termin: Prøvehistorie: Tanker om svangerskapet: Har dere noen dyr? Student/yrke: Magefølelse - jente eller gutt? Dagbok: Endret 7. januar 2014 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 7. januar 2014 #2 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Nick: blomst12 Alder: 24 Bosted: Vest Agder Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer Hvor lenge har dere vært sammen: 6 år Barn fra før: Nei Termin: 7 juli Prøvehistorie: pp4, sa 25.08, ny spire etter 2pp. Nå 14 uker på vei Tanker om svangerskapet: Tiden går sakte, men gleder meg enormt! Har dere noen dyr? Nei Student/yrke: Sykepleier Magefølelse - jente eller gutt? Forløpig tror jeg jente, men drømte her en natt jeg fikk gutt Dagbok: Nei Endret 7. januar 2014 av blomst12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavalier Skrevet 7. januar 2014 #3 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Nick: Cavalier Alder: 26 Bosted: Trondheim Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer Hvor lenge har dere vært sammen: 3 år Barn fra før: Nei Termin: 14.7 Prøvehistorie: Satt omtrent med en gang 😊 Tanker om svangerskapet: Spent på tiden framover, håper det går fort. Gleder meg veldig til å bli mamma!! Har dere noen dyr? Ikke enda...😜 Student/yrke: Eiendomsmegler Magefølelse - jente eller gutt? Har en liten følelse på gutt:) Dagbok: Nei Endret 7. januar 2014 av Cavalier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mihi Skrevet 7. januar 2014 #4 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Nick: Mihi Alder: 29 Bosted: Osloområdet Samboer/gift/kjæreste etc: gift Hvor lenge har dere vært sammen: lenge Barn fra før: nei Termin: 08.08.14 Prøvehistorie: utredning grunnet manglende mens, like før henvisning til IVF så vips! pp? Tanker om svangerskapet: KVALM! Hyperemesis Har dere noen dyr? Pusekatt 🐾 Student/yrke: kontorjobb Magefølelse - Helt klart jente! Dagbok:nei Endret 7. januar 2014 av Mihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 8. januar 2014 #5 Del Skrevet 8. januar 2014 Nick: LivelovelaughAlder: 34Bosted: OsloSamboer/gift/kjæreste etc: SamboerHvor lenge har dere vært sammen: 2 og halvt årBarn fra før: Nopes Termin: 22 augustPrøvehistorie: ......Klaffa på 4. PP Tanker om svangerskapet: Gleder meg! Har ikke forstått at jeg er gravid - venter på UL uke 12 Har dere noen dyr? Nopes Student/yrke: Konsulent Magefølelse - jente eller gutt? Har ikke peiling - men jentedominerende i familien min og hans så Dagbok: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cera Skrevet 8. januar 2014 #6 Del Skrevet 8. januar 2014 Nick: Cera Alder: 30 Bosted: Aust Agder Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer Hvor lenge har dere vært sammen: Vært sammen i ca 2 år Barn fra før: Ikke barn fra før Termin: 1. aug Prøvehistorie: Klaffet på 2. pp etter en ma Tanker om svangerskapet: Veldig glad, spent og overraskende avslappet med tanke på tidligere ma. Ikke veldig glad i kvalme og andre plager, men glad jeg har det tross alt. Det er definitivt verdt det:) Ellers mange tanker om både det som skjer og framtiden:) Har dere noen dyr? 2 katter Student/yrke: Student:) Magefølelse - jente eller gutt? Ingen spesiell magefølelse ift til det. Ennå ihvertfall:) Dagbok: Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 8. januar 2014 #7 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Nick: bib_84Alder: 29Bosted: TrondheimSamboer/gift/kjæreste etc: SamboerHvor lenge har dere vært sammen: 7 årBarn fra før: NeiTermin: 15.juli-ishPrøvehistorie: Satt på første forsøk.Tanker om svangerskapet: Jeg er takknemlig for at jeg har sluppet unna kvalme. Gruer og gleder meg annahver dag til å bli mamma, men har allerede blitt veldig glad i lille, og magefølelsen er bare god <3Har dere noen dyr? En katt, som antageligvis ikke kommer til å like å bli storebror Student/yrke: SykepleierstudentMagefølelse - jente eller gutt? Begynner å helle litt mot gutt. Edit: Og gutt blir det :D Dagbok: Endret 30. mars 2014 av bib_84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 8. januar 2014 #8 Del Skrevet 8. januar 2014 Nick: Skogstrollet Alder: 27Bosted: AkershusSamboer/gift/kjæreste etc: Gift Hvor lenge har dere vært sammen: Sammen i litt over 6 år, snart gift i 2 år. Barn fra før: 1 jente på 2 år .hjerte:Termin: 2.augustPrøvehistorie: Klaffet i pp 3 Tanker om svangerskapet: Tidvis uvirkelig! Gikk veldig opp for meg etter en UL ktr her om dagen. gleder oss stort! Lettere å glede seg nå da formen er stigende. Kvalmen holder seg til morgen og kveldstid stort sett. Har dere noen dyr? 1 pusefrøken Student/yrke: SykepleierMagefølelse - jente eller gutt? Magefølelsen sier jente akkurat nå Dagbok: Veien til nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aomame Skrevet 9. januar 2014 #9 Del Skrevet 9. januar 2014 Nick: Aomame Alder: 26 Bosted: Oslo Samboer/gift/kjæreste etc: Gift Hvor lenge har dere vært sammen: ca 8 år Barn fra før: Ingen Termin: ca. 20.08 Prøvehistorie: ble gravid i PP5 Tanker om svangerskapet: veldig etterlengtet, og gleder meg til å bli mamma. Men synes det er litt sykt det kroppen min driver med om dagen, når jeg tenker over hva som faktisk skjer. Har dere noen dyr? Ja, katter og kaniner. Student/yrke: jobber på kontor i offentlig sektor Magefølelse - jente eller gutt? Har ikke peiling Dagbok: har ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. januar 2014 #10 Del Skrevet 11. januar 2014 Nick: iingvildAlder: 32Bosted: Trondheim, fra Oslo.Samboer/gift/kjæreste etc: GiftHvor lenge har dere vært sammen: 10 årBarn fra før: Jente f. 09 og gutt f. 11Termin: 30. JuliPrøvehistorie: Gikk etter ca tre månederTanker om svangerskapet: Spennende dette også!Har dere noen dyr? Nei.Student/yrke: Ingeniør, men arbeidsledig.Magefølelse - jente eller gutt? Tja. Umulig å si. Dagbok: Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 12. januar 2014 #11 Del Skrevet 12. januar 2014 Nick: Purreløk Alder: 26 Bosted: Vestlandet Samboer/gift/kjæreste etc: Gift Hvor lenge har dere vært sammen: Gift i 2,5 år, kjærester i 8,5 år Barn fra før: Nei Termin: 16.august 2014 Prøvehistorie: PP 12, inkludert 1 MA i september Tanker om svangerskapet: Skummelt og spennende og foreløpig prega av mye kvalme Har dere noen dyr? Ja, en liten hund Student/yrke: Sykepleier Magefølelse - jente eller gutt? De fleste i familien inkludert meg selv tror det blir gutt Dagbok: Nnjaa. Startet en prøvedagbok etter MAen, men den ble jo veldig kort. Er ikke så sikker på om jeg vil fortsette med en graviditetsdagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vespa Skrevet 13. januar 2014 #12 Del Skrevet 13. januar 2014 Nick: VespaAlder: 28Bosted: OsloSamboer/gift/kjæreste etc: Samboer Hvor lenge har dere vært sammen: 7 årBarn fra før: En jenteTermin: 20. augustPrøvehistorie: Klaffet i 4 ppTanker om svangerskapet: Har ikke helt gått opp for meg enda, at vi venter en til. Har ingen symptomer, annet enn litt ekstra trøtt. Gleder oss til tidlig ul om 3 uker, slik at vi kan se den lille Gleder meg veldig til å bli tobarnsmamma Har dere noen dyr? NeiStudent/yrke: StudentMagefølelse - jente eller gutt? Har en liten følelse på jente Hadde guttefølelse i starten sist, så vi får se hva som kommer i august Dagbok: Ingen dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hsf Skrevet 29. januar 2014 #13 Del Skrevet 29. januar 2014 Nick: hsfAlder: 27Bosted: ÅlesundSamboer/gift/kjæreste etc: samboerBarn fra før: NeiTermin: 28. juliStudent/yrke: BarnevernspedagogMagefølelse - jente eller gutt? Jente Dagbok: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missHeidiM Skrevet 24. mars 2014 #14 Del Skrevet 24. mars 2014 Nick: MissHeidiM Alder: 28 Bosted: Gran Samboer/gift/kjæreste etc: samboer Hvor lenge har dere vært sammen: 5 år, bodd sammen i 4 Barn fra før: ingen barn fra før.. Termin: 28. Juli Prøvehistorie: slutta på pilla i september, og tenkte at det sikkert ville gå lenge før noe skjedde... der tok vi feil! Tanker om svangerskapet: hittil har det bare vært positivt, så jeg håper det fortsetter sånn. Har dere noen dyr? Nei, vi blir ikke helt enig om hva slags dyr.. Student/yrke: jobbet i fabrikk frem til jul, og er nå arbeidssøkende.. noe som ikke er helt ideelt når man er gravid Går også på kveldsskole på voksenopplæring/Opus. Magefølelse - jente eller gutt? Vet jo nå at det blir jente, og hadde følelsen av det hele tiden. Dagbok: bruker "Min svangerskapsdagbok" fra Shibsted Forlag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå