Gå til innhold

Knullevenn på Tinder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har noen her fått noen knullevenner på appen Tinder?

Jeg har selv ikke fått noe "napp" ennå, men har en kompis som har knullet noen damer der kort tid etter at de "likte" hverandre. Han skryter veldig av denne appen :)

Så jeg lurer litt på hvor mange her inne som har fått noe sex via denne appen?

PS! For dere som ikke vet, så er Tinder en app der man kan søke opp damer/menn innenfor en viss radius (som man stiller inn selv). Hvis man "liker" en person der og den personen "liker" deg tilbake blir dere begge synlige for hverandre og kan begynne å chatte. Derfra er veien til et kjapt og uforpliktende knull ganske kort.

Anonymous poster hash: 3a4aa...00e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hørtes ut som en veldig grei måte å få spredd kjønnsykdommer raskt og effektivt.

Anonymous poster hash: ab42f...1ce

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hørtes ut som en veldig grei måte å få spredd kjønnsykdommer raskt og effektivt.

Er jo ikke noe særlig forskjell på dette og å f.eks. møte noen på byen? Med mindre man møter noe folk hver dag, noe jeg tviler på at de fleste gjør.

Selv synes jeg denne appen høres spennende ut. Jeg er ikke så glad i å drikke meg full på byen, men liker likevel ONS. Så om jeg heller kan finne damer via telefonen og uten ølbriller er det et bedre alternativ ;)

-Dag

AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke noe særlig forskjell på dette og å f.eks. møte noen på byen? Med mindre man møter noe folk hver dag, noe jeg tviler på at de fleste gjør. Selv synes jeg denne appen høres spennende ut. Jeg er ikke så glad i å drikke meg full på byen, men liker likevel ONS. Så om jeg heller kan finne damer via telefonen og uten ølbriller er det et bedre alternativ ;) -Dag Anonymous poster hash: 3a4aa...00e

Håper folk bruker kondom. Høres ellers ut som en bruk-og-kast-holdning til mennesker, som ikke appellerer til meg.

Ellers, hvorfor underskriver du med "Dag"? Hvorfor trenger vi å vite navn (ekte eller falskt)?

Anonymous poster hash: 5a4dd...381

AnonymBruker
Skrevet

Håper folk bruker kondom. Høres ellers ut som en bruk-og-kast-holdning til mennesker, som ikke appellerer til meg.

Ellers, hvorfor underskriver du med "Dag"? Hvorfor trenger vi å vite navn (ekte eller falskt)?

Eh, kanskje fordi det er navnet mitt. Plager det deg, siden du påpeker det så spesifikt?

Vil nå tro at kondom brukes, dette er nok vanlige folk som benytter seg av spennende teknologi. Det er en "bruk-og-kast-holdning" ja, men hvis det er poenget med hele appen forstår jeg ikke problemet ditt? Alle som bruker appen vet jo hva de får til. Du er litt vel negativ, synes jeg.

-Dag

Skrevet

Hei!

Har noen her fått noen knullevenner på appen Tinder?

Har lekt meg litt med appen den siste tiden, og hatt grei suksess med den. Har møtt tre damer derifra siden jeg lastet den ned.

Synes det er en fin app dersom man kun er ute etter sex og ikke noe annet ;)

AnonymBruker
Skrevet

Har knulla tre av mine matcher, men to av dem var +/- ett år før tinder. Den siste kjente jeg sånn halvvegs fra før og tror ikke jeg kan gi Tinder æren for at jeg ble med ham hjem en natt på byen. Men konseptet er greit da, er nokk mest det at jeg er skeptisk til fremmede som gjør at jeg ikke har pult flere :)

Er jente 20 om det har noe å si :)

Anonymous poster hash: 95fb6...8e4
AnonymBruker
Skrevet

Gutt på 23 her, bor i Oslo.

Har nå pult 7 jenter ved hjelp av Tinder. Fantasktisk app for et raskt knull. Men alle der er overfladiske, inkludert meg selv, det er hele greia med Tinder kan du si. Forventer ingen kjæreste med den appen, kun sex. I virkeligheten er jeg ikke slik når jeg møter jenter, men der inne er det et kjøttmarked der kun de beste får mine "likes". Og det er sikkert mange som bare blar rett forbi meg der også, but that's the game :)

Foreløpig er det ikke så mange cougars/MILFs der, men de kommer nok etter hvert. De "eldre" henger jo alltid litt etter på disse nymotens teknologifenomener ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

I kveld blir det lett Tinder-knull. Har fått napp hver helg siden nyttårsaften, and still going strong.

Fulle og kåte Tinder-tøser er altfor lett å møte, hvertfall om man selv trener og ser ganske bra ut. I løpet av vinteren skal jeg lett klare å hooke opp med to stk og få til en trekant et sted ;)

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

I kveld blir det lett Tinder-knull. Har fått napp hver helg siden nyttårsaften, and still going strong.

Fulle og kåte Tinder-tøser er altfor lett å møte, hvertfall om man selv trener og ser ganske bra ut. I løpet av vinteren skal jeg lett klare å hooke opp med to stk og få til en trekant et sted ;)

Meg her igjen. Trekant var ikke så lett som jeg trodde gitt, men fy f**** så mye fitte det har blitt ellers. Hver helt med unntak av en helg. Tenker en trekant er i boks i løpet av sommeren og festivalsesongen, blir tanned og ekstra "attrakktiv" for damene da. Men jeg har jo pult to stk samtidig før og skal klare det igjen ved hjelp av dagens technologi ;)

Rock/Fuck on! :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...