Iset Skrevet 21. mai 2004 #41 Skrevet 21. mai 2004 Ære være kontantstøtten sier iallefall jeg!! Jeg hadde fått hetta om jeg skulle rett ut i full jobb etter permisjonen, nå i september. Men det slipper jeg oga k.støtten. Har kunnet kutte ned stillingen til 2 og 3 dager i uka, og svigermor passer barnet imens. Jeg skal altså IKKE bruke k.støtten til dagmamma. Dersom det ikke lenger hadde vært lov å ha dagmamma og motta k.støtte, hadde dere vært like mye imot den da?
gleder meg! Skrevet 24. mai 2004 #42 Skrevet 24. mai 2004 jeg synes at kontantstøtten egentlig skulle ha kommet for mange år siden! Men, nå har den da kommet, heligvis! Det er ikke snakk om at noen skal gå hjemme resten av livet, men at de småbarns foreldrene som har lyst til å ha mer tid i lag med barna når de er helt små skal kunne få litt hjelp fra staten til å klare det! Og det med å sammenligne dette med sykehus er bare tull, alle barn trenger barnepass, og da bør det bare være rett og rimelig at dem som passer barnet får litt kompensasjon. Ikke bare de kommunalebarnehagene! Vi kommer til å benytte oss av tilbudet å bruke mer tid i lag med barna!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå