BREKKA LILL Skrevet 24. mai 2004 #21 Skrevet 24. mai 2004 Gjorde du feil??? i følge mitt syn--- ja -- men det er ikke det samme som om det du gjorde var helt galt... -s- Hvorfor gjorde hun feil? Skulle hun bare ha latt henne fortsette å gjøre på seg? Bleier er et hjelpemiddel for å holde klærne tørre, så hvorfor skal man ikke benytte seg av det?
Gjest Renate2 Skrevet 24. mai 2004 #22 Skrevet 24. mai 2004 Fordi jenta fikk ikke bevist at hun kunne. Jeg vet ikke forhistorien til denne hendelsen, men jeg mener at jenta måtte få lov til å bevise at hun kunne gå uten bleie.. Så fikk moren heller ta med seg ekstra skift og så bytte hvis det ikke gikk.. men siden jenta ble sur ( selv om hun er ung) så er det det samme som at hun trodde hun klarte seg uten -s- og av og til må barna få lov til å prøve seg og ikke overkjøre dem hetl ( selv om man vet at resultatet er klart på forhånd ) -s- Men moren skrev jo at hun hadde med et ekstra skift og dermed hadde valgt å ikke sette på bleien fra morningen av selv om hun var overbevist om at hun kom til å tisse på seg, noe hun også gjorde. Hun ga altså jenta tillit først, men det viste seg altså at hun fikk bruk for bleiene hun tok med for sikkerhetsskyld.
Sarabi Skrevet 24. mai 2004 #23 Skrevet 24. mai 2004 Jeg synes at du selv skal avgjøre om det var riktig eller ikke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå