AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Hadde du følt det som turn off dersom du fikk vite at h*n du flørtet med og fant skikkelig tennende, fortalte at h*n var interessert i noe mer? Anonymous poster hash: 3b84d...0db
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Hæ?Jeg skjønner ikke spørsmålet.. Du har (i lengre tid) flørtet heftig med en av det motsatte kjønn. Flørten din har ikke lagt skjul på at han har lyst på deg, blant annet bedt om dirty bilder av deg. Dere har ikke hatt sex. Du begynner å få følelser for h*n, og gir uttrykk for at du vil noe mer enn å bare flørte. Flørten vil ikke ha noe mer seriøst. Spørsmålet blir da som følger: Hadde du mistet lysten dersom du fikk vite at h*n du flørtet med var interessert i noe mer? Eller hadde du fortsatt funnet personen tennende, og fortsatt å fantasere om h*n? Anonymous poster hash: 3b84d...0db
Lea2 Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Jeg vil anta at en voksen person med samvittighet og som ikke var interessert i annet enn flørt ville skygget banen for å unngå å "lure" den andre. Så kanskje ikke turn-off, men at det hele ble avsluttet.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Jeg vil anta at en voksen person med samvittighet og som ikke var interessert i annet enn flørt ville skygget banen for å unngå å "lure" den andre. Så kanskje ikke turn-off, men at det hele ble avsluttet. Enig! Kan jo innrømme at jeg er i en slik situasjon selv, og har avsluttet kontakten med henne, men må innrømme at jeg fortsatt fantaserer om henne.. Og lurer på om det er flere (både menn og kvinner) som gjør (eller kunne gjort) det samme. Er det feil av meg å fortsatt bruke bildene jeg har fått av henne når jeg runker? Anonymous poster hash: 3b84d...0db
Lea2 Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Tror det kommer helt an på alder og personlighet om man kutter ut eller leker interessert (eller fortsetter å flørte). Hva du runker til legger jeg meg ikke borti.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Flere menn som ville gjort det samme som meg? (Fortsatt å runke til en eks-flørt)Anonymous poster hash: 3b84d...0db
Gjest Bringebær55 Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Hvis hun vet at du har disse bildene og ikke har spurt om du kan slette dem, så regner jeg med at hun ikke ser på det som et problem. So, just go for it!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Hvis hun vet at du har disse bildene og ikke har spurt om du kan slette dem, så regner jeg med at hun ikke ser på det som et problem. So, just go for it! Hun har selv sendt bildene til meg (etter oppfordring fra meg, riktignok), og har ikke bedt meg slette de. Men gjør det meg til en gris? Jeg mener, hun sendte de sikkert fordi hun ville noe mer, mens jeg bare "brukte" henne... (Ikke at jeg føler jeg ga noen konkrete falske forhåpninger). Derfor lurer jeg på om flere (og da først og fremst menn) ville ha fortsatt å kose seg til henne, at det er forståelig. Jeg mener, hun er jo fortsatt like deilig å se på. Anonymous poster hash: 3b84d...0db
Vanillalilla Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 Hun har selv sendt bildene til meg (etter oppfordring fra meg, riktignok), og har ikke bedt meg slette de. Men gjør det meg til en gris? Jeg mener, hun sendte de sikkert fordi hun ville noe mer, mens jeg bare "brukte" henne... (Ikke at jeg føler jeg ga noen konkrete falske forhåpninger). Derfor lurer jeg på om flere (og da først og fremst menn) ville ha fortsatt å kose seg til henne, at det er forståelig. Jeg mener, hun er jo fortsatt like deilig å se på.Anonymous poster hash: 3b84d...0db Så lenge du ikke forteller det til henne eller noen andre, ELLER viser bildene til noen ser jeg ikke at det er noe galt i dette. Det du ikke veit osv... Alle som sender utfordredne (vet ikke om de er det, men antar nesten det etter bruken du beskriver) bilder til noen må også være klar over eventuelle konsekvenser med dette. Ber hun deg slette de - vil jeg anbefale deg at du gjør det, eller er en drittsekk. Whatever suits you.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå