AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #1 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har ny dame som er svært kilen nedentil. Vanligvis elsker de damene jeg har hatt før oralsex, men det er utelukket fordi hun er så kilen. Noen som har en løsning? Vi har ellers meget fin sex. Anonymous poster hash: af9db...e54 Anonymous poster hash: af9db...e54
MsMax Skrevet 7. januar 2014 #2 Skrevet 7. januar 2014 Jeg kan være kilen nedentil om jeg er nervøs o.l. Kanskje noe sånt for henne også?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Det beste rådet jeg kan gi deg er å ikke stresse med det. Jeg er selv ekstrem kilen der nede, og det har ført til mange diskusjoner frem og tilbake med mannen min som mener jeg må være unaturlig kilen ettersom jeg ikke syns oralsex er godt. Jeg ser ikke problemet da jeg er storfornøyd med sexlivet vårt, og han får oralsex fra meg. Men pga mange diskusjoner har det gått ut over selvfølelsen min som tidligere var mer enn bra nok, og som nå er nærmest ikke-eksisterende på det området pga diskusjonene. Anonymous poster hash: f37cc...805
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #4 Skrevet 7. januar 2014 Løsning for hva? Det er vel å bare ikke slikke henne? Anonymous poster hash: 0a86d...c2e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå